Ha vasárnap, akkor itthon.hu

hirdetés

A Széchenyi Fürdőben tartott 2015. március18-i sajtótájékoztatón az akció bejelentése mellett stratégiai megállapodást kötött dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója, és dr. Szabó László Zsolt, az MTVA vezérigazgatója. Az általános együttműködés első konkrét megnyilvánulása az www.itthon.hu/vasarnapiprogram címen hetente frissülő programok közös népszerűsítése lesz. Az első érintett vasárnap, március 22-e egyébként a víz világnapja, és erre a hétvégére esik a csillagászati tavasz, vagyis a turisztikai szezon kezdete is.

2015. március 15-én életbe lépett a vasárnapi zárva tartásról szóló törvényi rendelkezés, amely új lehetőségeket teremt a szabadidőiparban és a turizmusban is. A jólét előfeltétele az anyagiakon kívül a szabadidő is, ezért a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnereivel, a turisztikai szolgáltatókkal és programgazdákkal együtt szeretné a hazai lakosságot a szabadidő tartalmas eltöltésére ösztönözni. Az itthon.hu portál részeként működő Vasárnapi program elnevezésű aloldalon többek között folyamatosan frissülő tematikus ajánlókat, túralehetőségeket, SZÉP-kártyás tippeket, Tourinform garantált tippeket találhatunk.

A program elindítása kapcsán dr. Faragó Péter hangsúlyozta: a turisztikai szolgáltatókkal és programgazdákkal együtt szeretnék a hazai lakosságot a szabadidő tartalmas eltöltésére ösztönözni. Ennek érdekében kihasználjuk – sok más mellett – az e héttől rendelkezésünkre álló „szabad vasárnap” kínálta lehetőségeket, így most egy egészen új szolgáltatást, a Vasárnapi programot indítjuk el, melynek az a célja, hogy aktuális hétvégi elfoglaltságokat, úti tippeket, családi programokat kínáljunk.

Bár az új online rendezvénynaptár, és az itt összegyűjtött programok népszerűsítése már az együttműködés részét képezi, ennél jócskán szélesebb körű, általános stratégiai megállapodást kötött a sajtótájékoztató nyilvánossága előtt a Magyar Turizmus Zrt az MTVA-val.

A Magyar Turizmus Zrt. és a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közös célkitűzése, hogy minden Magyarországon élő ember és a határokon túl élő magyarság körében megismertessék vagy erősítsék a közös kultúrára épülő identitástudatot, és pozitív módon formálják az országképet, növelve a nemzet közös értékei iránti elkötelezettséget és azok ismertségét. Az MT Zrt kiemelt partnerének tekinti a közmédiát, hiszen a leghatékonyabb módon segítheti közérdeket szolgáló céljai elérésében. Felismerve, hogy közös küldetésük megvalósítása során hasonló célokat kívánnak elérni, vállalják, hogy kölcsönösen egymás munkáját kiegészítve és erősítve támogatják egymást e célok elérésében. A közös célok elérését az ország- és agrármarketing feladatokkal felruházott MT Zrt. elsősorban tartalommal, a közszolgálati média pedig elsősorban közvetítő szerepével képes támogatni. Dr. Szabó László Zsolt, az MTVA vezérigazgatója az eseményen hangsúlyozta: a közszolgálati média számára kiemelten fontos, hogy a szórakoztatás és a kultúra mellett információival is eljusson minden magyar emberhez a világ bármely részén. A célt a megállapodás is jól szolgálja, mivel a nézőkhöz és a hallgatókhoz az MT Zrt.-vel együtt olyan információkat tudnak eljuttatni, amelyek a rekreációt, az ország és a magyar kultúra megismerését szolgálják.

Hazánk számtalan felfedezésre váró kincset rejt, ezek megismeréséhez szeretne a Magyar Turizmus Zrt. tippeket, hasznos információkat adni egész évben. Horváth Gergely, a Társaság turisztikai vezérigazgató-helyettese elmondta: bőséges programajánlataink között minden korosztály megtalálhatja a számára érdekes és izgalmas programötleteket, kínálatunkat folyamatosan frissítjük honlapunkon, amely a www.itthon.hu címen érhető el. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy az itthon.hu portál az első számú kiindulópont legyen a belföldi lakosság számára, amikor magyarországi utazást, kikapcsolódást terveznek, vagy programot keresnek a hétvégére, így ennek a portálnak a részeként hozta létre a társaság a vasárnapi programokat kínáló új aloldalt is.

Az első „szabad vasárnap”, 2015. március 22-e egyben a víz világnapja is. Számos magyarországi szervezet, intézmény kínál és szervez programokat, figyelemfelhívó eseményeket erre a napra, köztük a Magyar Fürdőszövetség és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. egyaránt: ezekre a programokra Czinege Szilvia, a BGYH értékesítési és marketingigazgatója hívta fel a jelenlevők figyelmét.

A Magyar Turizmus Zrt. várja mindazon szolgáltatók jelentkezését, akik speciális hétvégi, illetve vasárnapi akciókkal szeretnék bővíteni a kikapcsolódási lehetőségek tárházát.

Legyél az első hozzászóló "Ha vasárnap, akkor itthon.hu" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*