Jaguár: ütős marketingtrükk

Jaguar premier Wimbledonban

hirdetés

A Jaguar a legendás wimbledoni centerpálya füvén, rendhagyó módon adott ízelítőt az új XF Sportbrake-ből.

Nem egészen hetven nappal a 2017-es Wimbledoni Teniszbajnokság kezdete előtt az All England Lawn Tennis Club tökéletesen gondozott gyepén, merőben szokatlan formában adott előzetest a márka a sportkombijából. A pályakarbantartók az autógyár formatervezési igazgatója, Ian Callum jelenlétében, Neil Stubley főpályamester felügyelete alatt rendezték át a helyszín jól ismert fehér vonalait.

Jaguar-sziluett a gyepen

„Az XF Sportbrake sziluettje lendületesen fut hátra, mintha a messzeségbe tartana, ami a sebesség és sportosság határozott érzésével ruházza fel a modellt.” – mondta Ian Callum.

Arról, hogy miként készültek a különös premierre, videót is készítettek:

„Ian és én teljesen más területeken dolgozunk, ám Wimbledon főpályamesterét és a gyár főtervezőjét mégis összeköti valami: a tökéletes pontosság iránti elhivatottságunk. Elég egyetlen rosszul meghúzott vonal, és az egész világ szemtanúja lesz tévedésünknek, így életbevágó, hogy minden vonalat 100 százalékos precizitással rajzoljunk meg.” – fogalmazott Neil Stubley.

Az XF Sportbrake idén nyáron csatlakozik a díjnyertes XF sportszedánhoz a Jaguar modellkínálatában. A Jaguar a július 3-16. között megrendezésre kerülő 2017-es Wimbledoni Teniszbajnokság hivatalos autóipari partnere.

Legyél az első hozzászóló "Jaguár: ütős marketingtrükk" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*