KLM: középpontban Európa

hirdetés

A KLM európai hálózata négy új desztinációval bővül nyári menetrendjében (március 30-tól október 25i-g). Bilbao (Spanyolország) és Zágráb (Horvátország) városába is napi rendszerességgel közlekednek majd járatok május 26-tól, míg Torinóba (Olaszország) szintén ekkortól már napi két járat fog indulni. Firenze is új desztináció, ám ezen az útvonalon csak téltől üzemeltetnek majd járatokat. Növelik a már meglévő desztinációkra a napi járatok számát: Bergen (Norvégia) városába ezentúl napi öt, Moszkvába (Oroszország) három, Athénba (Görögország) pedig két járat indul.

Észak-Amerikában a KLM megerősíti partnerségét az Air France–KLM csoport vállalati partnereivel, az Alitalia és a Delta Airlines légitársaságokkal. Ennek egyik következménye, hogy a KLM 2014 nyarától átveszi egy közvetlen járat irányítását a Delta Airlinestól Amszterdam és New York között, így már naponta három repülőgép közlekedik majd ezen az útvonalon. Szintén bővítik a houstoni járatok számát, heti kilencre.

Közép- és Dél-Amerikában szintén stratégiai együttműködésekkel segítik a hálózat kiterjesztését. Az Air France–KLM a közelmúltban jelentette be, hogy hosszú távú stratégiai partnerséget kötött a brazil GOL légitársasággal. A brazil-európai kereskedelmi együttműködésnek köszönhetően a KLM még több úti célt kínál Brazíliában. A Santiago (Chile) városában télen bevezetett járatot például egész nyáron üzemeltetik majd. A quitói (Ecuador) járatot pedig napi szinten fog közlekedni.

Afrikában a Kenya Airwaysszel való partneri kapcsolatnak köszönhetően a KLM tovább bővíti hálózatát. A Kenya Airways a közelmúltban megvásárolt Boeing 777-300 típusú repülőgépét a Nairobi–Amszterdam útvonalon fogja üzembe helyezni. Ezt a repülőgépet már felszerelték a legújabb fedélzeti termékekkel is. Ezen kívül a KLM 2014 nyarától Fokvárosba (Dél-Afrika) is sűrített, a jelenlegi heti ötnél magasabb járatszámmal közlekedik majd.

A közel-keleti és ázsiai hálózaton a cél a stabilizálás és az optimalizálás. A kiélezett verseny ellenére a KLM-nek sikerül megtartania pozícióját a Közel-Keleten a nyári időszakban. Ez az Air France–KLM és az Etihad Airways közti együttműködésnek köszönhető – ahogy az is, hogy az óceániai térségben a KLM jobb desztinációkat tud ajánlani utasainak.

Legyél az első hozzászóló "KLM: középpontban Európa" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*