Trendi visszatérés az EcoSporttól

hirdetés

Elegánsabb és okosabb lett az új EcoSport, ami ráfért a modellre, és így viszont jó eséllyel indul a kisebb városi terepjárók piacán.

Egy visegrádi autózással és Dobó Katával – mint a modell arcával – vezette fel a szinte teljesen újjágyúrt EcoSport-ot a Ford. Amely messze többet tett a második nekifutásra, minthogy a Dél-Amerikában kifejlesztett és Indiából behozott szegényesebb modellen felvarrta a ráncokat. Itt most komplett szépészeti műtét zajlott kívül belül. Így aztán a Magyarországon most bemutatkozott új Ford EcoSport kompakt SUV, elődjénél sokoldalúbb és kifinomultabb megoldásokkal, valamint modernebb technológiákkal vált vonzóbbá.

Az új modellnél a külcsínre és a belbecsre egyaránt figyeltek a tervezők, hiszen a 12 látványos fényezéssel, és minden eddiginél több, a személyre szabhatóságot szolgáló opcióval rendelhető meg.

Az újdonságok közé tartozik a kontrasztos árnyalatúra festett tető, tetőoszlop, a felső ajtókeret, a külső tükörburkolat, valamint a hátsó tetőlégterelő is. A modellnél először jelent meg a Ford Performance autói által ihletett, sportos EcoSport ST-Line modellváltozat, miközben a vezetők olyan vezetősegítő technológiákra számíthatnak, mint az Állítható Sebességhatárolóval kiegészített Sebességtartó Automatika és a Tolatókamera. A vezetőtér pedig nemcsak csinosabb, hanem okosabb is egyben, amiről a ‘lebegő hatású’ 8 colos érintőképernyő és mint a SYNC 3 kapcsolódási rendszer, amihez az olyan intelligens tárolási megoldások is társulnak, mint a több szinten rögzíthető csomagtérpadló.

Az, hogy az EcoSport átfazonírozásakor a Ford nagyon nekidurálta magát nem véletlen, hiszen a márka 20 legnagyobb piacán tavaly 27 százalékkal nőtt az EcoSport által is reprezentált városi terepjáró kategória, és jelenleg az ilyen modellek teszik ki a régióban eladott új személygépkocsik több mint egynegyedét. A Ford előrejelzései szerint 2020-ra ez a szám 34 százalékra emelkedik.

 

Legyél az első hozzászóló "Trendi visszatérés az EcoSporttól" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*