Új jegyvásárlásos rendszeren dolgozik a A Google és a Ryanair?

A jegyvásárlási szokásokat forradalmasító új rendszert fejleszt közösen a Google és a Ryanair – írja a Portfolio.hu. Az ír vállalat részéről a kooperáció a vezérigazgató elmondása szerint pénzt nem igényel, csupán értékes adatbázisát osztja majd meg a keresőcéggel. O’Leary, vezérigazgató elmondása alapján a rendszer március végén már indulhat. Az ismertetett részletek szerint az együttműködés keretében a Ryanair megosztja a Google-lal a jegyek árazását, a keresőóriás pedig egy árösszehasonlító rendszert fejleszt, mely sokkal versenyképesebb lesz még a neves árösszehasonlító oldalnál, a Skyscannernél is. A vezérigazgató szerint a következő években igen látványos technológiai változások jöhetnek, a mobil platformon keresztül értékesített termékek óriási árbevétel-növekedési potenciált jelentenek.

A Google a Flight Search nevű szolgáltatását 2013 márciusában indította el az Egyesült Királyságban. Ez egyetlen helyen segít összehasonlítani a legjobb repülési időket és repülőjegy árakat. „A Google világszerte számos légitársasággal működik együtt, és folyamatosan új szerződéses partnereket keres, hogy még hasznosabb eredményeket tudjon mutatni a repülőjegyet keresőknek. Jelenleg azonban semmilyen újdonságról nem tudunk beszámolni” – kommentálta a híreket szűkszavúan Google szóvivője.

Legyél az első hozzászóló "Új jegyvásárlásos rendszeren dolgozik a A Google és a Ryanair?" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*