Németország mint márka világszerte különösen nagy elismerésnek örvend. A Német Turisztikai Hivatal (DZT) integrált fenntarthatósági stratégiája pedig rendelkezik azzal az eszköztárral, amellyel tovább fejleszthető Németország transzformációja mint fenntartható úticél. Ez a feladat állt a 3. Germany Incoming & Brand Summit csúcstalálkozó középpontjában.
A DZT június 8-án Lübeckben rendezte meg kereken 130, harminchárom országból érkezett újságíró és véleményvezér részvételével az Incoming & Brand Summit-ot. A DZT média-csúcstalálkozója a St. Annen műcsarnokban az „Utazás a klíma- és értékváltozás időszakában” mottót tűzte zászlajára. A Lübeck und Travemünde Marketing GmbH a DZT együttműködő partnereként segített megvalósítani a rendezvényt.
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke
A workshop lezárásaként Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „Az ökológia, az ökonómia és a szociális felelősségvállalás jó egyensúlya képezi a Németországba irányuló beutazó turizmus alapját a nemzetközi versenyben. Az SDG-indexben Németország 2022-ben az első tíz helyezett között végzett a nagyon jó hatodik helyen. A nemzetközi újságírókkal való eszmecsere az idei csúcstalálkozón megerősítette, hogy az úticél Németország jó úton halad: hiszen egy olyan turizmus, amely elhanyagolja a fenntarthatóság összetett aspektusait, hosszú távon saját magát fosztja meg létjogosultságától.”
Jason McGrath, az Anholt-Ipsos Nation Brands Index (NBI) Executive Vice President and Head of Corporate Reputation vezetője mutatta be az aktuális kutatási eredményeket Németország mint márka nemzetközi megítélésével kapcsolatban: „Németországot egy olyan országként észlelik, amely pozitív befolyással rendelkezik.” Németország a nemzetek márkaértékét mutató NBI-indexben sorban nyolcadszor érte el az első helyezést. Az index a helyszíni faktorok hatszögében egyértelműen tükrözi a turizmus és a kultúra szerepét érzelmi névjegykártyaként.
-azutazo-
Címlapfotó: Lübeck©DZT_Francesco Carovillano