A vendégek egy ideje már bejelentkezhetnek a hotelekbe az applikáció segítségével, most pedig már a Marriott 348 szállodájából ki is jelentkezhetnek világszerte, köztük Londonban, Brüsszelben, Bristolban, Prágában és Zürichben is. A cég még idén tervezi további fejlesztések bevezetését a teljes Mariott brandre kiterjesztésével, mint a különböző nyelveken működő alkalmazások (angol, kínai, francia, spanyol és német). Az új szolgáltatás előnyeit kizárólag a Marriott Rewards márkahű tagjai élvezhetik, ezzel megkönnyítve a jövő utazásait. Napjainkig már csaknem 2,8 millió alkalommal töltötték a Marriott Mobile alkalmazást, mely a legegyszerűbb fizettetés lehetőségét nyújtja: az elutazás napján a vendég kap egy értesítést a telefonjára, hogy a kijelentkezés szoláltatása elérhető. Kijelentkezést követően a számla a megadott e-mail címre érkezik, kiegyenlítése pedig online rendszeren keresztül lehetséges, elkerülve a recepció előtt a sorban állást.
2013 júliusa óta több mint 150 ezer bejelentkezés érkezett a mobil applikáció segítségével, a vendégek visszajelzése pedig túlnyomóan kedvező a szolgáltatásról. Az alkalmazás emellett alkalmas különböző visszajelzések elküldésére vagy extra szolgáltatások megrendelésére is, például: extra párnák, fürdőszobai felszerelések, törölközők, parkolójegy vagy ébresztés is.
Legyél az első hozzászóló "A Marriott új okostelefon-alkalmazása" című cikkhez