Az új, nagyköltségvetésű reklám, mely azokról szól, akik a légitársaságnak dolgoznak, annak apropóján is került a TV képernyőire, hogy a Virgin hamarosan elindítja belföldi járatait Heathrow, Manchester, Aberdeen és Edinborough között.
A társaság reményei szerint ez a reklám fogja őket hozzásegíteni, hogy meglegyen az az új, összesen 150 fős személyzet, mely az új járatok indításához elengedhetetlen.
„Állandóan figyeljük a tehetséges fiatalokat, hisz velük tudjuk tovább növelni és nyereségessé tenni az üzletünket. A személyzetünkön múlik a Virgin Atlantic jövője, nagyon keményen dolgoznak és ezért örömünkre szolgál, hogy egy ilyen reklámmal kedveskedhetünk nekik.” – mondta Richard Branson, a Virgin Atlantic elnöke.
„Olyan időket élünk, mikor a fiatalok munkanélkülisége drasztikusan nő, és így a mi reklámunk egy igen erős újévi üzenet lehet mindenkinek, hogy figyeljenek a fiatalságra és azokra a képességeikre, melyeket az iparágnak nyújthatnak, szerte országban.
Az úttörő reklámot, melynek szlogene ” Flying in the Face of Ordinary”, vagyis „Az átlagosság álcájában repülünk”, itt megtekintheti:
forrás: travelmole.com
Legyél az első hozzászóló "A Virgin high-tech reklámkampánnyal hirdet felvételt" című cikkhez