Az ACCESS Luxury Travel Show másodjára kerül megrendezésre Budapesten, amelynek média partnere Magyarországon idén Az Utazó magazin lesz.
Az esemény remélhetőleg olyan eredményes lesz, mint az előző évben is volt. Az ACCESS Luxury Travel Show olyan neves partnereket hoz el, mint a Constance Hotels & Resorts, amely az Indiai-óceán térségében luxus hotelláncok és nyaralók tulajdonosa, a Shangri-La Hotels & Resorts, amely Ázsia legnagyobb hotellánca, a Sin Elite Group – egy olasz cég, amely luxus nyaralásokat kínál szerte a világon –, amely mintegy 100 országban működik.
„Az ACCESS Luxury Travel Show tökéletes alkalmat kínál az üzleti kapcsolatok kiépítéséhez és előmozdításához az utazási ágazat vezető képviselői között” – mondta Kira Malysheva, az ACCESS Luxury Travel Show ügyvezető igazgatója. „Úgy vélem, hogy a közép kelet-európai országok turisztikai piaca folyamatosan növekszik, és izgatottan figyeljük ezt a változást mi is évről-évre.”