Az Utazó magazin a hazai szállodák vezetőit kérdezte az idei nyári szezon tapasztalatairól, valamint arról, hogy milyen újításokkal és tervekkel vágnak neki a téli és év az végi időszaknak. A válaszadó Fazekas Tamás, az Anantara New York Palace Hotel igazgatója.
– Milyen újdonságokra számíthatnak a vendégek a szállodában az épület és a szolgáltatások tekintetében?
– Az Anantara márka híres arról, hogy különleges figyelmet fordít a helyi, autentikus élményekre. Szállodánk kínálata is folyamatosan megújul, hogy minden vendég számára egyedi programokat nyújtsunk. A 60 éves WV Samba túránk és az autentikus Matyó élmény mellett most már Mixology tanfolyamot és tradicionális magyar ételek elkészítését oktató főzőiskolát (Spice Spoons) is kínálunk.
Emellett a szálloda további újításai közé tartoznak:
– a frissítő kezelések a SPA-ban, például Thai masszázs és arckezelések
– az ünnepi menüsor a Fehér Szalon étteremben és a legendás New York Kávéházban karácsonykor és szilveszterkor
– a mindennap esti „End of Day Ceremony” cigányzenével és különleges koktélokkal
– a testre szabott karácsonyi céges rendezvények, igazi ünnepi hangulatban.
– Milyen eredményeket hozott a nyári szezon?
– Általánosságban az egész év jobban alakul, mint a tavalyi esztendő. Ugyanakkor a július illetve az augusztus kicsit visszafogottabb volt a vártnál, ami a külföldi turista forgalmat illeti. Amit elsősorban a júliusi németországi Futball Európa bajnokságnak valamint a július- augusztusi párizsi Olimpiának tudunk be. Szerencsére szeptembertől ismét nagyon szépek az eredmények
– Milyen újdonságot hozott a nyári szezon a vendégösszetétel és a vendégszokások tekintetében?
– Úgy látjuk, hogy végre a kínai piac is magához tért, és sokkal nagyobb számban érkeztek turisták ebből a régióból, mint korábban. Mivel Budapest szerencsére egy fantasztikus és közkedvelt desztináció, a közel-keleti országokból is több utazó érkezik, akiknek ez a desztináció még mindig újdonság. Amit még megfigyelhetünk, hogy azok a bővülő gasztronómiai szolgáltatások, amelyeket a hagyományos kulturális és szórakoztató, valamint sport eseményekkel ötvöznek, igazi „csemegék” az idelátogatóknak.
Fotó: Anantara.com
– Milyennek ígérkezik az őszi szezon a vendégösszetételt és az eredményességet tekintve?
– Az őszi szezon is ígéretesnek tűnik, hiszen október-november még konferencia szezonnak is számít. Ugyanakkor az egyéni látogatók szempontjából, ismét nagyon bízunk a budapesti karácsonyi vásár „brand” erejében
– Mik a tervek a karácsony, szilveszter és a januári téli időszakára?
– Ebben az időszakban elsősorban a kulináris élményekkel és a speciális, téli SPA ajánlatokkal várjuk a vendégeket. Az éttermekben és az Átriumban karácsonyi menüket, délutáni Tea különlegességeket készítünk a megszokott New York kávéházi programok mellett. Emellett Karácsonykor minden vendégünket különleges ajándékkal lepjük meg.
Érsek M. Zoltán
Fotó:Anantara.com