A Hyundai bemutatta a tisztán elektromos modelleket felsorakoztató IONIQ almárka második típusának, az IONIQ 6-osnak a formatervét. A felhasználók 64 különböző belső világítás közül választhatnak: a kombinációkat színekkel foglalkozó szakemberek dolgozták ki, azzal a céllal, hogy pihentető, kellemes légkört teremtsenek a vezető és utasai számára.
A tisztán elektromos Hyundai Prophecy tanulmányautó által vázolt formai elképzelések mentén megvalósuló IONIQ 6 letisztult, egyszerű vonalaival és kifejezetten áramvonalas formavilágával a Hyundai tervezői által Érzelmekben gazdag takarékosság néven emlegetett értékrendet testesíti meg. Az IONIQ 6 különösen kedvező, mindössze 0,21-es közegellenállási együtthatójához az olyan részletek is hozzájárulnak, mint a mélyre húzott orrész, az aktív első lamellák, a kerékív-hézagot csökkentő idomok, valamint az opcióként megrendelhető, különösen keskeny, digitális külső visszapillantó tükrök.
Az IONIQ 6 külső és belső felületein a legváratlanabb helyeken – a fényszóróktól és a zárófényektől kezdve az elöl elhelyezett, alsó szenzorokig, a légbeömlő rostélyok díszítőelemeitől a középkonzoli visszajelzőkig – összesen 700 parametrikus pixellel találkozhatunk, amelyek tovább erősítik az IONIQ márka arculatát.
A felhasználóbarát belső kialakítás jellemző részlete az ergonomikus kezelőfelület, amely központi elhelyezkedésének köszönhetően a lehető legkevésbé vonja el a vezető figyelmét, ezzel elősegítve a biztonságos, ösztönös vezethetőséget. A moduláris érintőképernyőt alkalmazó műszerfalat egy 12″ colos infotainment érintőképernyő, valamint egy ugyancsak 12 colos, digitális műszeregység alkotja.
Az IONIQ 6 utasterét kétszínű környezeti hangulatvilágítás borítja fénybe. A felhasználók 64 egyszínű, illetve hatféle kéttónusú megvilágítás közül választhatnak. Ezeket a kombinációkat színekkel foglalkozó szakemberek dolgozták ki, azzal a céllal, hogy pihentető, kellemes légkört teremtsenek a vezető és utasai számára. A kormánykeréken elhelyezett, négy fénypontból álló interaktív pixelvilágítás a jármű és vezetője közötti, egyszerű kommunikációt szolgálja.
Az első ajtón egyáltalán nincsenek gombok és kapcsolók: ez jobb térérzetet eredményezett, illetve tágasabb tárolóhelyek kialakítását tette lehetővé. A műszerfal homlokzatát, az ajtózsebeket és a középkonzol alsó felét díszítő, áttetsző betétek tovább javítják a térérzetet, és erősítik a különleges hatást.