A Wizz Air több esetben nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket, emiatt a brit légügyi hatóság közleményében figyelmeztette a magyar kötődésű légitársaságot, amely rövid távú, olcsó járatokat üzemeltet többek között Lutonból, Gatwickből, Cardiffból és Edinburghból – írta az Index.
Az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA) közleményében azzal vádolja a Wizz Air magyar kötődésű légitársaságot, hogy elfogadhatatlan módon bánt ügyfeleivel, ugyanis nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket – számolt be az Independent.
A légitársaság ellen benyújtott panaszok száma jóval magasabb, mint a más légitársaságok esetében tapasztaltak – mondta Anna Bowles, a CAA fogyasztóvédelemért felelős vezetője.
Mint írták, egymillió utasra vetítve 811 panasz érkezett a Wizz Airhez, az EasyJethez 245, a Ryanairhez pedig 235. A beérkezett panaszokra a légitársaság nagyon sok esetben nem reagált érdemben, így az utasoknak a független szervekhez kellett fordulniuk.