A belföldi utazók elsősorban az akciós árakat, csomagajánlatokat, az előleg fizetése nélküli foglalást és a SZÉP-kártyás fizetési lehetőséget keresik – közölte legfrissebb felmérése alapján a Szallas.hu.
Mint írták, mindezek mellett komoly előnyt jelent, ha a szállásközvetítő oldal rendelkezik mindennap hívható, magyar nyelvű ügyfélszolgálattal is. Hozzátették: az utazást tervezők elsődlegesen az online szállásközvetítő platformokon tervezik meg nyaralásukat, mert ezeken a felületeken a szállástípusok mellett az árak terén is szélesebb merítésből tudnak válogatni.
A Szallas.hu felméréséből az is kiderült, hogy a vendégeknél kiemelten fontos az online fizetési lehetőség, amely növeli a foglalók bizalmát, az utazási kedvet. A vendégek az azonnali, online fizetési lehetőségeket részesítik előnyben: a 2023-as adatok alapján az online fizetések csaknem 45 százaléka bankkártyával, 34 százaléka SZÉP-kártyával és 21 százaléka átutalással történt.
A Szallas.hu szerint a szállás online lefoglalásánál fontos a korábbi vendégek tapasztalata is, nagy jelentőséggel bír a pozitív értékelés. Jelezték, szállásfoglaláskor annak is érdemes utánajárni, milyen feltételek mellett és meddig lehet lemondani a tervezett utazást, illetve kell-e előleget fizetni és van-e kötbér.
Hozzátették, hogy a szállásfoglaló platformokon egyértelműen láthatók a foglalás feltételei, amelyet a szerződéses feltételek segítségével be is tartatnak a partnereikkel. (MTI)