A 2021-es világelső, a magyarországi újautópiacon is piacvezetőként záró Toyota januárban sem talált legyőzőre hazánkban: a teljes autópiacon épp úgy első helyet szerzett mint a Magyarországon maradó autókról valós képet mutató kivonásokkal tisztított piacon, előbbin impozáns, 13,9%-os, utóbbin elképesztő, 16%-os piacrészesedéssel.
Erős rajttal indította az évet a Toyota: a teljes újautópiacon 13,9%-os piaci részesedést jelentő 1275 darabos, míg a kivonásokkal tisztított piacon történelmi, 16%-os piaci részesedést jelentő 1268 darabos újautó értékesítéssel végzett az első helyen az autópiac zöldülésének évek óta motorjául szolgáló japán autógyártó.
A Toyota így a kivonásokkal tisztított piacon a magánvásárlók (19,9%-os részesedés) és a vállalati flottavásárlók (14,9%-os részesedés) körében egyaránt a legnépszerűbb újautómárkának bizonyult. A személyautók tekintetében ugyancsak a Toyota volt a legkelendőbb 15,8%-os részesedéssel, míg a haszongépjárművek között a második legnépszerűbb márka volt januárban, 17%-os részesedéssel.