Ensana márkanév alatt egyesült Európa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel.
Az „egészség” és a „gyógyulás” szó latin megfelelőiből származik az Ensana név, amelyat érdemes megjegyezni: mostantól így hívják Európa legnagyobb gyógyszálloda-láncát, amelyet 26 magyar, cseh, szlovák román hotel alkot. Az Ensana márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre: ez a piac ma már 580 milliárd euró értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót. Az új Ensana Health Spa Hotel márkához a budapesti Thermal Margitsziget, a Grand Margitsziget, a sárvári Thermal Sárvár, továbbá két hévízi hotel, a Thermal Hévíz valamint a Thermal Aqua csatlakozott. Mark Hennebry, az Ensana elnöke azt mondta:
„Folyamatosan törekszünk a bővülésre és új lehetőségeket keresünk a márka számára. Jelentős befektetéseket valósítottunk meg meglévő gyógyszállodáinkban és az elkövetkező években számos újítást és beruházást tervezünk – inspiráló új kezeléseket, létesítményeket, és ezáltal új munkahelyeket teremtve.”
Az új Ensana márka indulásakor bejelentették azt is: Mácsai Péter, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek vezérigazgatója a teljes magyarországi klaszter vezérigazgatója lesz, Heréb Istvánt, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek értékesítési igazgatóját pedig a teljes magyarországi Ensana szállodacsoport értékesítési és marketingigazgatójává nevezték ki.