Budapest ismert turisztikai szolgáltatói fogtak össze, hogy egy közös kommunikációs kampánnyal hívják fel a hazai vendégek – elsősorban a nem budapestiek – figyelmét az őszi Budapestre, mint turisztikai desztinációra.
Kicsit ráerősítve a Magyar Turisztikai Ügynökség erőfeszítéseire, hogy amennyire lehet, a járvány szülte kényszerűséget a szakmai résztvevők közösen előnnyé kovácsolják – az akcióban részt vevő szolgáltatók azért kampányolnak most, hogy Magyarország első számú turisztikai vonzerejét, Budapestet még közelebb hozzák a hazai utazók szívéhez. Egy közös Facebook eseményt meghirdetve olyan programokat ajánlanak a célcsoportnak, amelyekből mindenki a la carte választhat magának kedvére valót. Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják az utazókat, akik biztosak lehetnek abban, hogy nem fognak csalódni: ez a városlátogatás felejthetetlen, pihentető és izgalmas emlékekkel teli lesz majd.
Budapest, egy amerikai weboldal értékelésében a második legszebb város, a European Best Destination szerint pedig a legvonzóbb európai úticél – hogy csak a tavalyi sikereket soroljuk. Most itt az alkalom, hogy a hazai utazók felfedezzék Budapest legszínvonalasabb helyszíneit, eddig nem ismert szegleteit, valamint megújult látnivalóit, és így olyan élmény részesei legyenek, amelyért évről évre messze földről érkeztek hozzánk a vendégek.
Eddig csatlakozott partnerek: