Piacra lép a Seat első plug-in hibrid modellje

A Seat Leon mindig fontos pillér volt a márka jármű kínálatában, mely segíti a márkát új irányba mozdulni, amikor a világ egy villamosított és fenntartható jövő felé változik.

Az új Seat Leon erőteljes formatervi fejlődést hoz, külső és belső nyelvezetével, amely erősebb karaktert ad a járműnek, amelyet nem kis részben átdolgozott méretei, arányai, határozottabb arculata és a világítástechnika újszerű megközelítése segítettt. De a motorháztető alatt az e-HYBRID még nagyobb lépéseket jelent.

A Seat Leon e-HYBRID integrálja a belső égésű, az elektromos és az akkumulátor technológiákat, hogy a dinamizmust érintő kompromisszumok nélkül maximalizálja a hatékonyságot és a kényelmet. A fejlett plug-in hibrid rendszer egy 1,4 literes, 150 lóerős (110 kW) TSI benzinmotort, egy 115 lóerős (85 kW) elektromos motort és egy 13 kWh lítium-ion akkumulátort egyesít a 204 lóerős (150 kW) teljesítmény és 350 Nm nyomaték előállítására.

A plug-in hibrid változat teljesen elektromos üzemmódban WLTP szerint akár 64 km (72 km NEDC-ben) hatótávolságot biztosít a jármű akkumulátorában tárolt energia felhasználásával – tökéletes a nagyobb hatékonyság érdekében, vagy egy város utcáin való közlekedéshez, ahol a levegő minőségi előírások szigorúbbak – és akár 140 km / h sebességgel is használható, így hihetetlenül sokoldalú. És amikor nagyobb távolság megtételére van szükség, a Seat Leon e-HYBRID az elektromos és benzines motorok használatával lehetőséget kínál arra, hogy tankolás nélkül akár 800 km-t is megtegyen.

A vezető teljeskörűen ellenőrizni tudja a rendszert, és választhat, hogy fenntartja-e az akkumulátor töltöttségi állapotát, megtakarítva azt olyan helyzetekre, amikor nulla kibocsátású vezetésre van szükség. Amikor az akkumulátor lemerül, a hajtáslánc visszakapcsol hibrid üzemmódra. De ha egy áramforrás közelébe ér, az akkumulátor csatlakoztatható és 3 óra 40 perc alatt feltölthető 3,6 kW-os töltővel (Wallbox), vagy alig kevesebb, mint 6 óra alatt 2,3 kW-os töltővel.