Michael O’Leary a Ryanair vezérigazgatója szerint, ezzel a lépéssel óriási összegeket takaríthatnának meg a légitársaságok. Hozzátette, hogy az elmúlt 25 évben több mint 10 millió repülés során egyetlen pilóta szenvedett szívinfarktust, de szerencsére ő is le tudta tenni a gépet.
A vezérigazgató elismerte, hogy a hosszabb távú járatokon szükség van két pilótára. Kijelentette azonban, hogy a Ryanair rövidebb útvonalain szükség esetén a légi utaskísérők is el tudják látni a másodpilóta szerepét. Hozzátette: a másodpilóta feladata egyébként is csak annak biztosítása, hogy a kapitány „nehogy elaludjon és rádőljön a számítógép valamelyik vezérlő berendezésére”.
A webhely sütiket (cookie - kis méretű szöveges file-ok) használ a szolgáltatások biztosításához és a látogatottság elemzéséhez szükséges adatok gyűjtéséhez, amelyet Ön az oldal használatával elfogad. További információ
Legyél az első hozzászóló "Spórol a Ryanair" című cikkhez