A Wizz Air bejelentette, hogy fokozott óvintézkedései keretében június 22-től kísérleti jelleggel a Budapestről, Temesvárról és Rigából induló járatain az utasoknak csak bankkártyás fizetésre van lehetőségük a fedélzeten.
A Wizz Air az utasok és dolgozók egészségének megóvása érdekében fokozott higiéniai intézkedések mellett üzemelteti járatait, és már korábban is arra ösztönözte utasait, hogy az érintésmentes fizetést válasszák a repülőgépek fedélzetén. A készpénzmentes tranzakcióval az ételek, italok, illetve az ajándéktárgyak vásárlásakor is minimalizálni lehet a fizikai kontaktust, amely így tovább növeli a biztonságot, miközben gyorsítja és kényelmessé teszi a kiszolgálást az utasok számára is. Június 22-től a Wizz Air kísérleti jelleggel a Budapestről, Temesvárról és Rigából induló járatain be is szünteti a készpénzes fizetés lehetőségét. A vírushelyzetre való tekintettel a WIZZ magazinok sem elérhetők a fedélzeten, de az utasok WIZZ Café és a WIZZ Boutique teljes kínálatát előre megtekinthetik online.
Az új fedélzeti protokoll részeként a repülés ideje alatt az utasok és a személyzet számára egyaránt kötelező az arcmaszk viselete, továbbá a személyzet számára a gumikesztyű használata is előírt. A WIZZ szigorú napi tisztítási ütemtervét követően az éjszakai órákban vírusölő eljárással fertőtlenítik a repülőgépeket. Az utasok a fedélzetre lépés pillanatában fertőtlenítő törlőkendőt kapnak, amennyiben az utasok száma engedi, a személyzet az utasokat távol ülteti egymástól, ezzel is minimalizálva a fizikai érintkezés lehetőségét.
A fedélzeti magazinokat eltávolította a légitársaság, hogy ezzel is csökkentse az esetleges fertőzés esélyét. A légitársaság javasolja, hogy az utasok az utazás előtti vásárlásokat (pl.: feladott csomag, WIZZ Priority, Fast Track) online végezzék el, ezzel minimálisra csökkentve a felesleges fizikai kapcsolatot a repülőtéren is.