Szuperhősök a levegőben

hirdetés

A mozikban már látható a Batman Superman ellen – Az igazság hajnala című akciófilm, ahol a két szuperhős gigászi harcával találhatjuk szembe magunkat, addig, amíg nem kerül képbe egy közös főellenség, Doomsday, Lex Luthor legújabb pusztító szörnyetege. Luthor metropolisbeli milliárdos üzletember, akinek fő célja a várost védelmező hős elpusztítása. Azzal azonban nem számol, hogy a Krypton bolygóról származó Supermannak, Batman és Super Woman is segítő kezet nyújt.

A film moziba kerülése előtt a Warner Bros. Pictures, a Turkish Airlinessal karöltve, szuperhősökhöz méltóan a levegőben reklámozta a filmet. Azonban a két vállalat között kötött egyesség több, mint egyszerű premier előtti marketing. Nem csak a járatok átfestésével akarják felhívni magukra a figyelmet, hanem élményt szeretnének nyújtani utasaik számára.

A Tukish Airlines 113 városba indít járatokat, 284 le-és átszállási lehetőséggel. A légitársaság térképére és a Time out kézikönyvük sorába most már Gotham és Metropolis városa is fel- valamint bekerültek. Mindemellett, korlátozott mennyiségben ugyan, de ajándékcsomaggal kedveskednek a gyerekeknek és a felnőtteknek is. A felnőttek csomagja szemmaszkot és papucsot tartalmaz, míg a gyermekek fejhallgatót, papucsot és órát kapnak. Ezen felül, szuperhős márkával ellátott sütemények is helyet kaptak az étlapjukon.

A Turkush Airlines elnöke M. Ilker Ayci elmondása szerint, a Warner Bros. Picturessel kötött egyesség, lehetőséget ad a légitársaság számára, hogy bemutassák a teljes hálózatukat és a páratlan vendégszeretetüket az őket választó utazók számára.

Legyél az első hozzászóló "Szuperhősök a levegőben" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*