A Wizz Air megkezdte az értesítő e-mailek kiküldését a Wizz Flex szolgáltatással kapcsolatos kompenzációról. A jogosult utasok ebből a levélből minden információt megkapnak arról, hogy milyen formában és milyen határidőkkel juthatnak hozzá a kompenzációhoz.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) – mint arról már írtunk – néhány hete közölte, hogy elfogadta a Wizz Air kötelezettségvállalását a kifogásolt Wizz Flexszel kapcsolatban, így a szolgáltatást 2010 óta igénybe vevő fogyasztóknak együttesen 250 millió forint kompenzációt fizet a légitársaság, és a díjkülönbözetet is megkapják azok, akik igénybe vették a szolgáltatást és az új járatra szóló viteldíjuk alacsonyabb lett volna, mint az eredeti repülőjegy ára, mégis a magasabbat kellett kifizetniük.
A kompenzációt a Wizz Air a fogyasztók WIZZ fiókjában írja jóvá, és az öt évig használható fel vagy váltható készpénzre. Az átváltással kapcsolatos tudnivalókról egykésőbbi e-mailben tájékoztatja az utasokat a légitársaság. Öt év elteltével a fel nem használt kreditek értékét a Wizz Air az SOS Gyermekfalu Alapítványnak utalja át.
A Wizz Air közölte: már módosította a Wizz Flex szolgáltatáshoz kapcsolódó tájékoztatási gyakorlatát és informatikai fejlesztéseket is végerehajt a Wizz Flex teljes körű, egyszerű és fogyasztóbarát igénybevételéhez.