Azok az utasok, akik SAS Go szolgáltatás mellett döntenek, egy csomagot csekkolhatnak be extra költségek nélkül, emellett a mobilon is elvégezhetik a check-int és egyéb ügyeket, valamint jár hozzá választás szerint tea vagy kávé a fedélzeten.
A SAS Plus esetében több szolgáltatást is nyújtanak az utasoknak: két csomagot adhatnak ráfizetés nélkül, használhatják a SAS Fast Track nevű szolgáltatást, mely gyorsabb és kényelmesebb közlekedést biztosít, belépést nyernek a várótermekbe, a fedélzeten ételt és italt is kapnak, kétszeres EuroBonus pontokat, és természetesen élvezhetik a SAS Go utasoknak nyújtott extrákat is.
Rickard Gustafson, a SAS vezérigazgatójának és csoportelnökének elmondása szerint az új koncepció megalkotásakor a légitársaságot elsősorban az ügyfeleik érdekeinek és elvárásainak teljes kiszolgálása vezette, nem pedig az iparban megszokott szabványok.
A jövőbeni tervek szerint átszabják a fedélzeti szolgáltatásokat is, miszerint a hagyományos repülés közbeni ételellátást felváltja az úgynevezett Caf-©, és új távlatok nyílnak meg az összes utas előtt.
Úgy tűnik, a hagyományos légitársaságoknál gyorsan terjedni látszik a fapados légitársaságoktól részben átvett utasellátási forma, melyet saját szolgáltatásaik közé felvéve akarják tartani a versenyt budget kategóriás vetélytársaikkal.
forrás: travelmole.com
Legyél az első hozzászóló "Kétszintű szolgáltatást indít a SAS" című cikkhez