A jövőben az ezüstszürke, szeder és sárga színeket a fehér-szürke fényezésű új feliratot és logót viselő repülők váltják fel. Az „új Germanwings” 2013. július 1-jén új márka- és termék koncepcióval közlekedik, amelynek központi eleme az „à la carte“ repülés, amelynek keretében az utasok különböző tarifákból választhatnak a jegyvásárláskor. A „Best” tarifa a legmagasabb minőséget nyújtó kínálat, amely az üzleti utasok elvárásainak tesz eleget, a „Smart” tarifa számos kiegészítő szolgáltatást tartalmaz, míg a „Basic” választása a diszkont utazást jelenti.
Kapcsolódó cikkek
Felszáll az új Eurowings
Sztrájkolnak a Germanwings utaskísérői, budapesti járatot nem töröltek
Külföldi utazás, Utazás magazin hírek
Legyél az első hozzászóló "Új korszak indul a Germanwingsnél" című cikkhez