Szaúd-Arábia turizmusa egy új korszakba emelkedik a Riyadh Airrel, a királyság ambiciózus új nemzeti légitársaságával. A várhatóan 2025-ben induló első járatával a Riyadh Air célja, hogy javítsa az ország globális összeköttetését, miközben bemutatja Szaúd-Arábia vibráló kultúráját, gazdag örökségét és átalakító törekvéseit.
A Riyadh Air kulcsszerepet fog játszani Szaúd-Arábia 2030-as jövőképének megvalósításában, többek között abban, hogy az évtized végére évente 150 millió látogatót vonzzon az ország. A légitársaság nemcsak a királyság fellendülőben lévő idegenforgalmi ágazatának kiszolgálására, hanem a gazdaság diverzifikálására és több mint 200 000 munkahely megteremtésére is hivatott.
Ehhez kötődően a légitársaság a tervek szerint Air 2030-ra több mint 100 célállomást fog összekötni világszerte. A légitársaság arab kalligráfia által inspirált logója a királyság művészeti öröksége előtt tiszteleg, míg a keretes kialakítás a légi közlekedést idézi, és az égbolt és Szaúd-Arábia kapuját szimbolizálja. Az euronews.com szerint ez a márkaépítés jól tükrözi a Riyadh Air küldetését: a hagyományok és az innováció összekapcsolását. Jövőorientált stratégiájával összhangban a Riyadh Air a fenntarthatóság mellett is elkötelezett. A légitársaság összesen 132 repülőgépből álló flottájában 60 korszerű Airbus A321neo repülőgép található, 72 Boeing 787-9 Dreamliner mellett, amelyeket a zajcsökkentés, valamint az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás csökkentése érdekében terveztek.
-azutazo-