A Wyndham felvásárolta a Vienna House európai szállodamárkát

A Vienna House Ernst Leitz Wetzlar

A Wyndham Hotels & Resorts, a világ legnagyobb szállodai franchise-vállalata, amely több mint 95 országban mintegy 9000 szállodával rendelkezik, bejelentette, hogy 44 millió euróért megvásárolta a Vienna House márkát.

A cndenglish.com cikke szerint a lépés lehetővé teszi a Wyndham számára, hogy a Vienna House márkát a Wyndham hatalmas marketing- és franchise-szakértelmének kihasználásával fejlessze, miközben az eladó, a HR Group a stratégiai ingatlanok vezető tulajdonosaként és üzemeltetőjeként Európa-szerte a fő kompetenciáira összpontosíthat. A Vienna House márka a Wyndham ikonikus márkák portfóliójának részévé válik, és Vienna House by Wyndham néven.

A márka felvásárlásával csak Németországban 28 szállodával bővül a Wyndham, amely az európai piacon 120 franchise-szállodát és több mint 19 000 szobát üzemeltet. A Wyndham jelenleg több mint 30 országban található mintegy 400 szállodából álló portfólióval rendelkezik.

“Európa továbbra is gyorsuló növekedést mutat az utazási ágazatban, mivel a szabadidős és üzleti célú utazások terén folyamatosan erősödik a kereslet” – mondta Geoff Ballotti, a Wyndham Hotels & Resorts elnök-vezérigazgatója.

Minden Vienna House by Wyndham szálloda a vállalat díjnyertes Wyndham Rewards hűségprogramjának részese lesz, amely az egyik legelismertebb az iparágban, több mint 95 millió regisztrált taggal világszerte.