Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja, és az AXA, a biztosítási piac globális szereplője stratégiai együttműködése révén az Accor vendégei világszerte 5000 szállodában jutnak egyedi egészségügyi szolgáltatásokhoz.
Az Accor vendégei 2020 júliusától vehetik igénybe az egészségügyi, segítségnyújtási, utazási biztosítási és tőkevédelmi szolgáltatásokat kínáló nemzetközi AXA Partners által kínált legmagasabb szintű ellátást.
A vendégek mindenekelőtt ingyenesen jutnak az AXA legújabb fejlesztésű telemedicina-szolgáltatásához, a telefonos egészségügyi konzultációhoz. Emellett szintén hozzáférhetnek az AXA kiterjedt hálózatának több tízezer egészségügyi szakemberéhez. A szállodák így – például beszélt nyelv vagy szakterület alapján – a lehető legrelevánsabb szolgáltatásokat ajánlhatják a vendégeknek az Accor 110 desztinációján.
Az Accor a COVID-19 utáni helyzetre készül. Az AXA-val közös egészségügyi szolgáltatás illeszkedik a cég teljes körű globális helyreállítási tervébe, és része az Accor által az ALLSAFE Cleanliness márkán keresztül kidolgozott egészségügyi és megelőzési protokollnak, amellyel a csoport több régióban a szállodák progresszív újranyitására készül.
Az AXA számára az együttműködés egyedi lehetőség arra, hogy megerősítse ügyfélközpontú stratégiáját, amelynek egyik legfontosabb része az egészségügy területén nyújtott innovatív szolgáltatások. Ez a cég Ambition 2020 elnevezésű tervében az egyik kiemelt növekedési szektor.
„Vendégül látni, védelmezni és gondoskodni másokról – a szállodaiparban ez áll minden tevékenységünk központjában. A jelenlegi helyzetben még több értelmet nyert az AXA-val kötött partnerség, amelyen hónapok óta dolgozunk. Háromszázezer munkatársunk egy egyre komplexebb környezetben lesz képes segíteni vendégeinknek abban, hogy tartózkodásuk alatt teljes biztonságban legyenek. Az ALLSAFE továbbfejlesztett higiéniai protokollunkkal kombinálva ez a kezdeményezés lesz a kulcs ahhoz, hogy az Accor ötezer szállodájával világszerte újra felfedezzük az utazás szeretetét” – mondta Sébastien Bazin, az Accor elnök-vezérigazgatója.
„Az AXA ambíciója, hogy ügyfelei befizetőből partnerré váljanak, és ez leginkább az egészségügyben kínált innovatív szolgáltatásainkban jelentkezik. Ezért is vált az AXA a telefonos egészségügyi megoldásokban a vezető globális szolgáltatóvá. Az Accorral – a világ vezető szállodaipari vállalatával – kötött partnerségben olyan egyedi lehetőséget látunk, amely révén még több embernek nyújtunk hozzáférését egészégügyi szakértelmünkhöz és megoldásainkhoz. A COVID-19 miatt eddig soha nem tapasztalt egészségügyi krízist élünk át, így ez az ambíciónk soha nem volt még relevánsabb” – tette hozzá Thomas Buberl, az AXA vezérigazgatója.