A koreai autógyártó a tavalyi év óta 8,5 százalékkal növelte márkaértékét, amely idén eléri a 11,3 milliárd dollárt: a Hyundai a hetedik legerősebb márka az autóiparban. Az elmúlt évtized során a Hyundai Motor több mint 7 milliárd dollárral növelte értékét, és 36 helyet előre lépve immár a világgazdaság legnagyobb márkanevei között foglal helyet.
Az invenciózus, érzelmekben gazdag márkamarketinggel megtámogatva intenzív változásokon átmenő Hyundai Motor jelentős mértékben növelte ismertségét az ügyfelek körében. A márka ismertsége nagyban nőtt a kultúra, a sportok és a társadalmi felelősségvállalás területén vállalt szerepe révén; míg új, kiváló minőségű termékeinek köszönhetően a Hyundai Motor világszerte képes volt kapcsolatot teremteni a fogyasztókkal.
„A rendkívül éles piaci versenyhelyzet ellenére a Hyundainak sikerült növelnie globális jelenlétét, amit termékeinek lenyűgöző kifinomultsága, valamint márkaarculatának fejlődése tett lehetővé” – mondta az elért eredményekről szólva Mike Rocha, az Interbrand globális márka-értékelési igazgatója. „A Hyundai Motor folyamatosan arra törekszik, hogy minden lehetséges helyzetben kiemelkedő ügyfélélménnyel ajándékozza meg vásárlóit, ami a világ számos piacán erősen differenciált márkaként pozícionálta a
márkát.”
„A Hyundai Modern Prémium márkairánya 2015-ben minden eddiginél láthatóbbá és érzékelhetőbbé vált, a közeljövőben pedig még ezeknél is izgalmasabb kezdeményezésekre számíthatnak tőlünk.” – mondta Won Hong Cho, a Hyundai Motor marketingért felelős vezérigazgatója. „A jövőben vezető szerepet kívánunk
játszani a mobilitás újraértelmezésében, emberközpontú szemlélettel történő átalakításában. Ahhoz, hogy eljuthassunk ide, olyan vállalattá kell válnunk, amely nem csak egyénekkel, vagy saját gyártmányaival törődik, hanem szélesebb körben nyújt gondoskodást, és amely az általa képviselt értékeknek köszönhetően megbecsülésnek örvend.”
A felülmúlhatatlan ügyfélélményt ezen a törődésen keresztül megvalósítani szándékozó Hyundai Motor a közelmúltban digitálissá alakította át értékesítési folyamatát, és olyan új kapcsolati csatornákat igyekszik kialakítani ügyfelei irányába, amelyeken keresztül azok életében értékes részesévé válhat. A Hyundai Motor hangsúlyosan dizájn-centrikus, prémium minőségű gyártmányai a Modern Prémium márkairányt képviselik, míg az új Globális Kereskedés Identitás arról hivatott gondoskodni, hogy az ügyfél Hyundai-tulajdonosként életének minden pontján a lehető legmagasabb szintű márkaélménnyel találkozzon.
Az Interbrand rangsor felállítása során a kutatók figyelembe veszik a vállalatok pénzügyi jelentéseit, marketing tevékenységeit, továbbá elemzik a márkák potenciális profitszerző képességét.
Legyél az első hozzászóló "Az Interbrand ismét megerősítette a Hyundai Motor hírnevét" című cikkhez