Az InterContinental új, bennfentes élményeket kínál

Az InterContinental Hotels Group® (IHG®), a világ egyik vezető szállodalánca 2015. február 16-án indította útjára a legendás InterContinental® luxusmárka új marketingkampányát Secrets of the City (A város titkai) néven. A kampány keretében az InterContinental® egy sor nem mindennapi élményt kínál. A gasztronómia, a kultúra, a művészet és a divat területén a legjobb kisvállalkozásokkal és szakértőkkel együttműködve enged bepillantást egy város titkaiba.

A program keretében elsőként Londonban, Párizsban, illetve Tel-Avivban kínáltak egyedülálló élményeket. A kampányhoz egy rövid videó is készült Marco Gentile rendezésében, amely a Londonban élő modell, Dioni Tabbers főszereplésével enged betekintést az exkluzív bennfentes élmények és a vendégek számára kínált luxus világába. A kisfilmben látható pár képkocka a londoni „Made in Mayfair” elnevezésű egyedi élményprogramból, az InterContinental London Park Lane hotel szervezésében, amelynek fő témája a Mayfair, a Piccadilly és a St. James által határolt, 52 híres utcát magába foglaló londoni luxusnegyed, a London Luxury Quarter. Az élményprogram fókuszában a személyre szabott szolgáltatások állnak, ennek szellemében Nagy-Britannia kézműves termékeinek színe javát vonultatja fel. A séta során a vendégek betekintést kapnak a Mayfair impozáns történelemre visszatekintő, egyedi iparcikkeinek műhelytitkaiba.

Egy másik programban az InterContinental David Tel Aviv fogott össze Izrael leghíresebb
séfjeivel és Yaron Kestenboum gasztronómiai tanácsadóval, és együtt megalkották a Senses of
Tel Aviv (Tel Aviv az érzékeknek) bennfentes élményprogramot, melynek keretében a
vendégeknek alkalma nyílik a helyi gasztronómiai, kulturális és építészeti különlegességek,
valamint a hely szellemének megismerésére. Az élményprogram részeként a vendégek
gasztronómiai kalandozást tehetnek a város legjobb ételeinek és borainak birodalmába, majd
egy igazán exkluzív lehetőség keretében bejuthatnak az ország legeklektikusabb lakásaiba,
Jaffa óvárosában.

Az InterContinental Hotels and Resorts csoportnak jelenleg 29 szállodája van Európa-szerte, és hamarosan további 4 nyílik.

Legyél az első hozzászóló "Az InterContinental új, bennfentes élményeket kínál" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*