Erős évet zárt a BMW itthon és az egész világon is

Elektromos offenzíva és abszolút elsőség a prémium szegmensben: a BMW Group kiemelkedő értékesítési mutatókkal zárta a 2021-es évet.

A BMW Group kiemelkedő értékesítési mutatókkal zárta a 2021-es évet: a világszerte eladott 2 521 525 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modell 8,4 százalékkal haladja meg a 2020-ban értékesített új autók eladási mutatóját.

A BMW márka modelljei iránt eközben minden korábbinál intenzívebb ügyfél-érdeklődés mutatkozott: a bajor prémiumgyártó a január és december között eltelt 12 hónapban 9,1 százalékkal több, 2 213 795 darab új autót adott át ügyfeleinek, amellyel globális szinten is a prémium szegmens legkeresettebb márkájává emelkedett.

Magyarországon 4063 BMW-t adtak el, ez 16 százalékos növekedés, MINI-ből 457-et, ami 25 százalékos.