Horvátország még mindig sláger

Dubrovnik turizmusát évek óta tudatosan fejlesztikDubrovnik turizmusát évek óta tudatosan fejlesztik

Hagyományokhoz híven, az idei évben 12. alkalommal  került megrendezésre a horvát workshop Budapesten, a Mercure Hotelben.

Marin Skenderovictól, a Horvát Idegenforgalmi Közösség budapesti irodájának vezetőjétől megtudtuk, hogy közel 40 cég jött Budapestre bízva abban, hogy jó kapcsolat alakul ki a magyar utazási irodákból idelátogató szakemberekkel. Ez a workshop tulajdonképpen egy kis utazási kiállításnak is felfogható.

Marin Skenderovic, a Horvát Idegenforgalmi Közösség budapesti irodájának vezetője

Marin Skenderovic, a Horvát Idegenforgalmi Közösség Magyarországi Képviseletének vezetője

Kérésünkre arról is tájékoztatott Marin Skenderovic, hogy 40 új, főleg tengerparti beruházás történt az év folyamán Horvátországban. A cél továbbra is az, hogy még több turista élvezze a horvát vendégszeretet.

A magyarok előszeretettel látogatják az Isztriai-félszigetet, Rijekát és környékét a közelsége miatt. Közkedvelt a Kvarner-öböl, Zágráb, Dalmácia ezen belül is Zadar, Sibenik, Split. A távolabb eső Dubrovnik igazi gyöngyszemként csalogatja a turistákat.

Az eredmények magukért beszélnek: Horvátországban a vendégéjszakák száma idén októberre már átlépte a 2.9 milliót. Az advent közeledtével pedig abban bíznak, hogy 3 millió vendégéjszaka is teljesül fog.

Legyél az első hozzászóló "Horvátország még mindig sláger" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*