Hungaropharma grandEXPO: új hagyomány született

Hungaropharma

Az első grandEXPO osztatlan sikerét követően a Hungaropharma Zrt. május 5-6. között ismét megrendezte a gyógyszerpiac valamennyi szereplője számára nyitott fórumát, a grandEXPO-t. A rendezvény célja egy olyan érdemi párbeszéd megteremtése, ahol lehetőség nyílik megvitatni a szakmát és a szektort érintő legfontosabb kérdéseket. A grandEXPO azonban túlmutat az egymással való találkozáson, hiszen számos érdekességgel, jövőbe mutató elképzeléssel, inspiráló szakmai előadással, érdekes tréninggel és színes szabadegyetemi előadással várta az érdeklődőket. 

Hungaropharma szakmai

„Kimondhatjuk, egy olyan új hagyomány született a gyógyszer-kereskedelemben, amely alkalmat ad a piac minden résztvevőjének a találkozásra, a tapasztalatok, igények megvitatására, és az ismeretek gyarapítására.” – összegezte a rendezvény sikerét Dr. Feller Antal, a Hungaropharma Zrt. vezérigazgatója.

A programban izgalmas színfolt volt a„21 Nő az Egészségügyért” kezdeményezés által szervezett beszélgetés-sorozat, illetve az „Egészségértés, egészségtudatosság” tematikája köré épülő szakmapolitikai kerekasztal.

Hungaropharma nők

Bodrogi József egészségügyi közgazdász a magyar gyógyszerészet egy lehetséges vízióját vázolta, különböző tényezők alapján. Sajnos a magyar lakosság morbiditási – mortalitási adatai az Európai Unión belül a legrosszabbak, s az életmódból fakadó (dohányzás, alkoholfogyasztás és elhízás- túlsúly, mozgáshiány) előrejelzések nem sem jóval biztatnak – hangsúlyozta a közgazdász, majd hozzátette: nincs könnyű, és gyors megoldás. Lehetséges kezelési technikaként a népegészségügyi programot emelte ki.

A magyar gyógyszerészek által megfogalmazott célokat, a gyógyszertárak előtt álló kihívásokat Dr. Brezanóczy Ferenc, a Magyar Gyógyszerészi Kamara Pest megye területi elnöke mutatta be. A céloknál a gyógyszerészi kompetenciák erősítését, a szakmai képzésének átgondolását, a fiatal kollégák helyzetbe hozását, és a klinikai gyógyszerészet jövőjének átalakítását említette. A jövő gyógyszertárával kapcsolatban pedig elmondta: a gyógyszertárnak nemcsak logisztikai helynek kell lennie, hanem egyfajta egészségközpontnak is

Arra a kérdésre, hogy mi az, amit adott körülmények között a gyógyszer-nagykereskedő tenni tud – Dr. Feller Antal, a Hungaropharma Zrt. vezérigazgatója adott választ. Az alap a prémium színvonalú tevékenység, és szolgáltatáscsomag biztosítása, amelynek része többek között a lehető legszélesebb termékportfólió; a megfelelő szállítási gyakoriság; a lehető legrövidebb idő a rendelés leadása és a gyógyszertárba érkezés között; a hibamentes, illetve a lehető legkevesebb hibával történő működés.

A beteg-gyógyszerész kapcsolatát erősítő aktivitásoknál a grandEXPO mellett a kommunikációs tréningeket, a „Gyógyszerészek a Helyi Közösségekért” elnevezésű pályázatot; a Gyógyszerészek Világnapjának megünneplését, az Országos Gyógyszerésznap és az Anyák Háza kezdeményezés támogatását említette. A gyógyszerészek szakmai képzésének támogatására a Török József kör és a Rozsnyay Mátyás Emlékverseny ösztöndíj életre hívását; a gyógyszerész karok és a Kórházi Gyógyszerészetért Alapítvány támogatását, valamint a 21 Nő az egészségügyért kezdeményezést emelte ki.

Legyél az első hozzászóló "Hungaropharma grandEXPO: új hagyomány született" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*