A szakma képviselői részletesen kitértek a turizmus jelenlegi helyzetére. A legfrissebb statisztika szerint szeptemberig minden régióban növekedett a kereskedelmi szálláshelyen töltött vendégéjszakák száma. A legerőteljesebb gyarapodást Észak-Alföld és Dél-Alföld mutatja, de nem sokkal maradt le a Dél-Dunántúl sem. Természetesen Budapest ismét előkelő helyen végzett.
Dr. Faragó Péter szerint a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege a gasztronómiában csúcsosodik ki, így ezt hangsúlyozva – és még inkább elősegítve – helyezik 2016-ban a kulináris élményeket az előtérbe. A Gasztroélmények Évében minden hónap más-más különlegességet tartogat majd a hasukat kedvelőknek – természetesen különös figyelemmel a globális trendekre, helyi ízekre, illetve a hagyományokra.
A tematika egyik célja a szoros együttműködés mind a szakmai szervezetekkel, mind a szolgáltatókkal. Természetesen a kommunikáció- és médiaeszközöket segítségül hívva a Magyar Turizmus Zrt. bízik benne, hogy a tematika híre eljut az országhatárokon túlra és a külföldi turisták számára is igen csábító lesz.
Legyél az első hozzászóló "Irány 2016, a Gasztroélmények Éve!" című cikkhez