Önkiszolgáló rendszer, felszolgálás az asztalnál, egyedileg megálmodott szendvics – többek között ilyen újításokat vezetnek be a „Jövő élménye” névre keresztelt koncepció jegyében megújuló McDonald’s éttermekben.
Nagyszabású étterem átalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A változásokról így írt közleményében a cég: „Az étteremlánc innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.”
Megújuló McDonald’s éttermek: a “Jövő élménye”
Az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” névre keresztelt koncepció szerint kialakítandó éttermekben a legszembeötlőbb változás az lesz majd: bevetik a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületeket (kioszkokat). Ezeknél a vásárlók kényelmesen áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt.
A „Jövő Élménye” éttermi koncepció a vendégek számára számos újítást tartalmaz:
- Digitális technológiával támogatott rendelési folyamat
- Fizetési lehetőség akár interneten, vagy mobiltelefonon keresztül
- Egyes termékek személyes igényre szabható összetétele
- Választhatóan asztalnál történő felszolgálás
- Megújuló családi szolgáltatások
Személyre szabott kiszolgálás
A McDonald’s hangsúlyozta: működése során a cég mindig arra törekedett, hogy vendégei és munkatársai változó igényeinek figyelembevételével, azokat túlszárnyalva, innovációk sorával folyamatosan fejlessze az éttermek szolgáltatásait és működését. Az új éttermi koncepciót is olyan előremutató igények és elvárások hívták életre, amelyek a jövő mekizés élményét építik, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát.
A megújuló McDonald’s éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A digitális technológia segítségével kényelmesen böngészhető termékválaszték, a rendelési lehetőségek bővülése, vagy az asztaloknál történő felszolgálás csupán néhány eleme a hazai McDonald’sokban megvalósítandó kényelmesebb, személyre szabottabb éttermi élménynek.
„Mindennél fontosabb számunkra, hogy teljesítsük, és amikor csak lehet, túl is szárnyaljuk vendégeink elvárásait.” – mondta a tervekről Horváth Ágnes a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft. ügyvezető igazgatója. „A közel három évtizedes magyarországi történetünkre építve egy még modernebb, a vendégeink igényeit még jobban és kényelmesebben kiszolgáló éttermi élmény megteremtése egyedülálló lehetőség arra, hogy tovább erősítsük a márkát és a jelenlétünket Magyarországon”.
Az idén öt étterem alakul át
Az új koncepció bevezetését az éttermek több, mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az év végére várhatóan már 5 étteremben a „Jövő McDonald’s Élményével” találkozhatnak majd a vendégek.
A McDonald’s 29 éve van jelen Magyarországon. Jelenleg 89 éttermében, melyet franchise partnereivel közösen üzemeltet, évente több mint 80 millió vendég részére nyújtja a mekizés élményét. A következő években a vállalat további éttermek nyitásával tervezi bővíteni hálózatát.
Legyél az első hozzászóló "Jönnek a megújuló McDonald’s éttermek" című cikkhez