Nemrégiben vált teljessé a Fiat Tipo modellcsalád: a sedan és az az ötajtós kivitel után néhány hete már választható a kombi kivitel is.
A Tipo új változata 4,57 méter hosszú, s kategóriája egyik legtágasabb, 550 literes csomagterével rendelkezik. Bár a méret is számít, a tér kihasználhatóságát a „Magic Cargo” rendszer teszi teljessé. A csomagtartó padlója két szinten helyezhető el, így szabályozható a raktér magassága. A két kiemelhető oldalfal pedig választási lehetőséget kínál: szállíthatunk apró tárgyakat, vagy teljes egészében kihasználhatjuk a csomagtartó szélességét.
Az osztottan is dönthető hátsó ülések lehajtva egybefüggő padlót eredményeznek. Az egységes, egyetlen síkot alkotó, szintkülönbség nélküli rakodófelület megkönnyíti pakolást.
A csomagtér teljes hosszúsága meghaladja a 180 centimétert, így alkalmas akár kerékpárok, sílécek, babakocsik, vagy bőröndök szállítására is.
A kombi verzióban is elérhetők a négy- és ötajtós modellben már jól bevált kényelmi- és biztonsági felszereltségek. Így például a kombi Lounge verzióján az alapcsomag része az innovatív Uconnect 7″ HD LIVE rendszer, amelynek nagy felbontású, hétcolos érintőképernyője a táblagépekhez hasonlóan fogadja a többujjas parancsokat. A legújabb generációs rendszer Bluetooth mobiltelefon kihangosítást, audio streaming funkciót, szöveges üzenet felolvasást és hangfelismerést, AUX és USB csatlakozókat, iPod integrációt, valamint a kormánykeréken elhelyezett kezelőszerveket tartalmaz. A Tipo igény esetén tolatókamerával és az új TomTom 3D Touch műholdas navigációs berendezéssel is rendelhető.
Fontos szerepet kaptak a fejlesztés során az Euro6-os besorolású motorok. A Tipo család mindhárom tagja az európai piacra tervezett három, eltérő teljesítményű benzines és két dízel motorváltozattal rendelhető. A benzines választékban elérhető a 95 lóerős 1,4 literes 16 szelepes, a 120 lóerős 1,4-es T-Jet, valamint a 110 lóerős 1,6 literes E-TorQ motor. A kínálatot a 95 lóerős 1,3-as Multijet II és a 120 lóerős 1,6-os Multijet II dízelmotor teszi teljessé. Utóbbi már rendelhető a DCT duplakuplungos automata sebességváltóval is, amely folyamatos nyomatékleadást és vonóerő-kifejtést biztosít, ezáltal nem jelentkezik teljesítmény-vesztés a sebességváltásoknál. A duplakuplungos sebességváltó használatható automata vagy szekvenciális kézi üzemmódban, a vezető döntésétől függően kényelmesen és takarékosan, vagy dinamikus vezetési stílusban.
Az új Tipo kombi benzines kivitelben már 4 405 000 forinttól elérhető és rendelhető a Fiat márkakereskedésekben.
Legyél az első hozzászóló "Kombival lett teljes a Tipo-család" című cikkhez