A nagy fellépés címmel jelentetett meg tematikus kiadványt az ADAC Reisemagazin Budapestről. Ezzel 12 év után jelent meg újra egy hiánypótló német nyelvű utazási magazin a magyar fővárosról.
A 146 oldalas, gazdagon illusztrált, exkluzív magazin új szemszögből, izgalmas tematikával és sajátos képanyaggal mutatja be a magyar fővárost, köztük a magyar olimpiai bajnokok izgalmas helyszíneken készült képeivel. Emellett az olimpiai témának önálló rovatot is szentel a kiadvány.
Kiemelt helyet kaptak még a fürdők, a nagyvárosi élet és az állandóan változó-fejlődő gasztronómia, mely kifejezetten étvágyat csinál Budapesthez. A szerzők mellett „szót kapnak“ budapestiek, Budapesten élő németajkúak vagy éppen ott tartózkodó turisták, s velük mondatják el a város szépségeit, érdekességeit. A város sokszínűségét és egyediségét – a hagyományos látnivalók mellett – pl. egy rendhagyó víz alatti városnéző túra, a stresszmentes övezetek, kilátók és teraszok vagy a pesti divat új hajtásainak bemutatásával támasztja alá a kiadvány. Az olvasó szemei előtt ismert filmjelenetek elevenednek meg, melyekben Budapest “játszotta” a világ nagyvárosait.
A Budapesten járt, többnyire fiatal szerzők újszerű, színes nyelvezete minden réteget és korosztályt megszólít, s egyszerre ébreszt bennük utazási vágyat, melyhez azonnal tálcán tálalják a sok látnivalót és hasznos tippeket. A magazin több rendezvényt, szállodát, éttermet, szórakozóhelyet és kávézót is bemutat vagy felsorakoztat. A már jól ismert szuvenírok – Unicum, matyó hímzés és herendi porcelán mellett – helyet kapott a Tisza cipő és az egg map is.
A Budapest különfüzet a Magyar Turizmus Zrt. Németországi képviselete kezdeményezésére és aktív közreműködésével jött létre. Az ADAC Reisemagazin példányait több mint másfél millióan olvassák Németországban, Svájcban és Ausztriában. Az olvasók kétharmada rendszeres előfizető, több mint 88%-ban 18-39 éves, kifejezetten aktív utazó réteg.
Legyél az első hozzászóló "Másfélmillió németnek Budapestről" című cikkhez