Németország is nyit a fiatalok felé

A kampány a tervek szerint a berlini ITB 2013 idején indul, és az egész évben, illetve 2014-ben is tart majd. A tervezett kampány része a 2013-as tematikus évnek, amelynek mottója: „Fiatalos utazás Németországba – Hotspots, Brandnew, Lifestyle”. Ezzel a DZT bevonja az óriási gazdasági potenciállal rendelkező turisztikai szegmenst, hiszen a célcsoport is kiemelkedő: jelenleg a külföldről Németországba utazók kereken egy harmada 39 év alatti.

„A fiatal külföldi utazók az úticél Németország jövőbeli üzleti és nyaralóvendégei. Különösen azért egyre fontosabb ez a célcsoport a számunkra, mert a belföldi turizmust egyre erősebben meghatározza majd a demográfiai változás” – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.

A közösségi média központi szerepet játszik a tematikus év a célcsoportnak megfelelő megszólításának keretén belül. A külföldi fiatal utazók kommunikációja, illetve a barátokkal folytatott aktivitás a közösségi hálókon, így például a Facebookon zajlik. A DZT céltudatosan használja fel ezt az aspektust a közösségi média-kampányán belül, és arra buzdítja a fiatal németországi utazókat, hogy osszák meg online élményeiket a közösséggel. Ezáltal célzott tartalom generálódik, amely bemutatja Németországot mint fiatalos úticélt, és széles körben terjed. Hogy a fiatalok még nagyobb kedvvel osszák meg élőben élményeiket (Live sharing) a közösségi hálókon, a DZT a különösen ismert látványosságoknál egész Németroszágban úgynevezett „Check-in” állomások felállítását tervezi. Ezek lehetővé teszik a külföldi fiatalok számára, hogy még a helyszínen könnyen beléphessenek a közösségi oldalakra, és azonnal megoszthassák fotóikat, illetve szöveges üzeneteiket.

A DZT a nagyszabású akció sikere érdekében a kampány keretén belül együttműködik külföldi csoportos utazások szervezőivel a fiatalok célcsoportjában. Ezzel egy időben, egész Németországban az ifjúsági szállásokkal és a belvároshoz közeli turisztikai információs irodákkal közös akciókat tervez, hogy a fiatal egyéni utazókat is elérje, és megnyerje a kampányban való részvételre. Első körben Hamburg, Berlin, Köln és München lesznek a kiinduló városok, városonként három ponton lesz check-in állomás, illetve egy mobil állomást is terveznek. 

Legyél az első hozzászóló "Németország is nyit a fiatalok felé" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*