Somlói galuskás gulyásleves 2.0 – Tanulságos történetek a turizmusmarketing világából

A cím – Somlói galuskás gulyásleves – nem vicc. Bár annak tűnik. De ezt a “fogást” a valóságban is összekanalazta egy, a gasztronómia világában kevésbé jártas, de annál érdeklődőbb, távolról érkező  turista. A 2.0 pedig azt jelzi, hogy a szerző, a legendás turisztikai szakember Erdei János izgalmas, vicces és tanulságos történeteinek ezúttal második, kibővített, aktualizált verzióját forgathatják a kezükben az olvasók.

Ha valamikor, akkor a hazai turizmus soha korábban nem tapasztalt, járvány miatti mélyrepülése idején igazán örömteli valami olyan derűset, szórakoztatót olvasni, ami a várva-várt újranyitáshoz is  kedvet, ötletet, energiát adhat. Ehhez szolgáltat muníciót a szállodás szakma legnagyobb szaktekintélyei közé tartozó Erdei János hitvallását, életútját, fél évszázados szakmai tapasztalatait bemutató Somlói galuskás gulyásleves 2.0 című könyve.

A magyar és közép-európai turizmus egyik legszínesebb, emblematikus egyéniségének tartott Erdei János kötete azonban – bár már önmagában az sem lenne kevés – messze több érdekes történetek felsorakoztatásánál. Mindegyik sztori egyben szakmai tanulságokkal is szolgál, vagyis olyan esettanulmány, ami a fiatal szakemberek és a szakma iránt érdeklődő olvasók számára is tanulságokat hordoz. A kiadványt a következő címen lehet megrendelni: erdeijanos@aol.com