Tematikus évvel erősíti a német turisztikai hivatal a kultúrturizmust

A DTZ-nél, a német turisztikai hivatalnál bíznak abban, hogy a tematikus év során a média érdeklődésének központjába kerül mind a 38, az UNESCO által elismert német világörökségi helyszín. A 2014-es tematikus év keretein belül a nemzetközi kommunikációs kampány a DZT és a Deutsche UNESCO-Kommission e.V. közös logója alatt fut.

– A németországi UNESCO-világörökségek nagy vonzerővel rendelkeznek a külföldi vendégek körében. Ezen túl pedig az UNESCO-státusz fontos minőségi mércét jelent a nemzetközi turizmusban – fogalmaz Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Az értékesítési és kommunikációs tevékenységünk átfogó csomagja, illetve az ebből adódó sokszorosító hatás miatt arra számítunk, hogy világszerte több mint 700 millió partnerünket érjük el az UNESCO tematikus év népszerűsítésénél” – teszi hozzá.

A DZT a marketing- és értékesítési tevékenységének keretén belül megszólítja a kiemelt
nemzetközi médiát, a tömegmédiát, az utazási szakmát és a végfelhasználókat minden
online és offline médiacsatornán keresztül. A világörökségi helyszínek ismertségének
növelése érdekében a nemzetközi médiában a DZT átfogó médiatevékenységet tervez,
így például harminc sajtókonferenciát, számos PR-eseményt és kiemelt sajtó utat. A DZT
emellett sajtóközpontjában a www.germany.travel/presse oldalon harminc nyelven átfogó
információval, illetve képanyaggal szolgál a németországi UNESCO világörökségi
helyszínekkel és ezek fontosságával kapcsolatban. A téma értékesítése a nemzetközi
utazási szakmán belül mindenekelőtt értékesítési rendezvényeken zajlik: a DZT összesen
negyvenöt vásárt, roadshow-t és workshopot tervez világszerte. A végfelhasználókat nemzetközi szinten a DZT egy minőségi kulturális utazási magazinnal szólítja meg, amelyet magas példányszámú napilapok, szakmai lapok és életmódmagazinok mellékleteként juttat el.

A speyeri dóm

Az online rész központi kommunikációs platformja a DZT weboldala, ahol a www.germany.travel/unesco2014 linken átfogó tartalom található a világörökségi helyszínekről, harminc nyelven. A felhasználók itt egy képgalériába jutnak, ahol az összes UNESCO-helyszín fotói mellett egy interaktív térkép, egy DZT-Instagram-feed, rendezvények és piacspecifikus akciók is találhatók. Az okostelefonokra és táblagépekre optimalizált oldal ezen felül közvetlen hozzáférést nyújt az Everplaces interaktív útikönyvhöz és az ezen a platformon kifejlesztett „világörökség-alkalmazáshoz”, amely iOS- és Android-alapú készülékeken is elérhető. A felhasználók ezzel az alkalmazással például felfedezhetik a nyolc regionális UNESCO-útvonalat Németországon belül.

Legyél az első hozzászóló "Tematikus évvel erősíti a német turisztikai hivatal a kultúrturizmust" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*