A Lufthansa új első osztálya rangos díjakat nyert: szolgáltatásai ötcsillagos besorolást kaptak a Skytrax értékelésében, míg az American Academy of Hospitality Sciences (AAHS) nemzetközi ötcsillagos gyémánt díját ítélte oda Európa vezető légitársaságának.
2014-ben az üzleti osztályra összpontosulnak a légitársaság fő fejlesztései. A személyesebb kiszolgálás és a rugalmasabb folyamatok révén az utasok még megbecsültebbnek érezhetik majd magukat az üzleti osztályon – ígérik. Tovább emelkedik a hosszú távú járatokon nyújtott fedélzeti szolgáltatás színvonala. A Lufthansa azt szeretné, hogy ügyfelei úgy érezzék magukat a gépen, mint egy elegáns étteremben. Ha a szolgáltatás új elemei jól teljesítenek a nyári próbaüzemen, 2015-től a teljes hosszú távú hálózatban bevezetik őket. Szintén 2015 nyarán zárul a hosszú távú járatok üzleti osztályának átalakítása. Ennek keretében összesen hétezer teljesen hátradönthető ülést szerelnek be a légitársaság 106 hosszú távú repülőgépébe.
2014 augusztusától az üzleti osztályon biztosított kényelmi csomag is megújul. A Samsonite-tal közösen összeállított csomag a görög Korres prémium márka kiváló minőségű piperetermékeit tartalmazza. A Korrest Athén legrégebbi homeopátiás gyógyszertára alapította, így az új termékek garantáltan a legjobb minőségű aktív növényi hatóanyagokból készülnek. A repülőgépek mosdóiban korábban bevezetett termékek is megújulnak.
2014. április 1-től jóval nagyobb kínálatból válogathatnak a szórakozni vágyó utasok minden fedélzeti osztályon. A filmválaszték duplájára bővül, azon belül több lesz elérhető a legújabb sikerfilmekből, a népszerű klasszikusokból és az elmúlt évek legnézettebb filmjeiből. Ezt a fejlesztést a teljesítmény és megbízhatóság szempontjából is új etalont képviselő fedélzeti szórakoztató rendszer teszi lehetővé. Több mint száz film áll majd rendelkezésre nyolc nyelven, nagyobb lesz a választék az arab nyelvű országok, valamint India, Kína és Japán filmjeiből – és ez csupán néhány az új fedélzeti szórakoztató rendszer előnyei közül.
A Lufthansa több mint 200 műsorból álló televíziós tartalmat kínál, azon belül számos izgalmas dokumentumfilmet, és még több nemzetközi tévésorozatot. A kibővített zeneválaszték 300 feletti CD-t tartalmaz az utasok igényeire szabott népszerű kategóriákban – rock/pop, slágerek és klasszikus zene.
Legyél az első hozzászóló "Több szolgáltatást, nagyobb kényelmet ígér a Lufthansa" című cikkhez