Ezentúl új néven látják el a légitársaságok, szállodaláncok és hajótársaságok képviseletét. Az új név a „marketing” szó elhagyásával: Discover the World.
– Nevünket és arculatunkat a modern piaci kihívásoknak megfelelően változtattuk meg, úgy hogy az jól tükrözze cégünk dinamizmusát és elhivatottságunkat a képviseleti üzletágban – indokolt Jenny Adams, a cég vezérigazgatója. – A teljes világot átölelő irodahálózatunk nemzetközi sokszínűségét és kulturális különbségét jelképezik az új logó „spirit” körei. Az egymást érintő színes körök jól demonstrálják cégünk hálózatának erősségét és az energiát, melyet a különböző piacokon irodái képviselnek.
– Mostantól Discover the World (magyarul: Fedezd fel a világot) a nevünk – folytatta –, hiszen ez a missziónk, ez az, amit az általunk képviselt cégekért teszünk. A legmodernebb technikákkal segítünk nekik új bevételi csatornákat felfedezni a világ bármelyik részén. Cégünk jelmondata: Others promise the world, we deliver it (Mások megígérik a világot, mi teljesítjük). Ez mindent elmond rólunk, hiszen legfőbb feladatunk, hogy tökéletes kereskedelmi és marketing képviseletet nyújtsunk klienseink számára, függetlenül attól, hogy egy kis vagy egy óriáscégről van szó.
Legyél az első hozzászóló "Új arculat, új név: Discover the World" című cikkhez