A Radisson Red „Válasszon életstílust” mottójával és a jövőbeni tapasztalat érzésével, a Quorvus Collection különös luxusszállodák gyűjteményével robbanhat be a köztudatba a Carlson Rezidor Hotel Group segítségével több mint nyolcvan szállodája részvételével 2020 végéig.
Új trendet alakít ki a csoport a Radisson Reddel: előkelő élményt nyújt, különös figyelmet fordítva a design kialakításával és a szolgáltatásokkal; célja az eddiginél is személyesebb, szorosabb kapcsolatot kialakítani a vendéggel, személyre szabott ajánlatokkal. Például okostelefonok segítségével, az alkalmazások fejlesztésével a vendég a bejelentkezés mellett italt vagy ételt is rendelhet a szállodák bárjaiból, éttermeiből, sőt akár saját kívánságai szerint alakíthatja a szoba szolgáltatásait is az applikáción keresztül s igénybe vehet reptéri transzfer és egyéb extra szolgáltatásokat is. A jövőbeni szálloda fő koncepciója a stílusos design kialakítása és a technológia modernizálása, a szálloda szobáit, termeit pedig a vendég kívánságai szerint alakítják ki. Ezzel párhuzamosan 2015-ben a szállodalánc az Egyesült Államokban, Európában, a Közel-Keleten, Ázsiában és Afrikában is tervezi terjeszkedését.
A Quorvus Collection szintén különleges élményt nyújtó ötcsillagos szállodák csoportja lesz majd, egyedi stílusban, egyéni, személyre szabott szolgáltatásokkal és luxuslakosztályokkal, melyek alapjai az öt életmód elemre épülnek: wellness, feltöltődés, stílus, inspiráció, szórakozás, kapcsolatok, és ezek mindegyikét a vendég igényei szerint alakítják ki. A klasszikus butik és városi elegancia jegyében átformált szállodák csoportja már 2014-től a luxuscikkeket kedvelő vendégkörének növekedésére számít.
Legyél az első hozzászóló "Új márkákkal támad a Carlson Rezidor Csoport" című cikkhez