Mosogatógép javítási és karbantartási szolgáltatással bővíti kínálatát az Assist-Trend. Magyarország meghatározó higiéniai szolgáltatójának új stratégiája, hogy szakít a pusztán a termékértékesítésre épülő kereskedelmi modellel, és a szálloda- és vendéglátóipari szektor higiéniai problémáira partnereivel együtt teljeskörű megoldást nyújt – a vízkezeléstől a légtisztításon át a munkaerő betanításáig és a teljesítmény méréséig. Az új szolgáltatást a társaság becslései szerint már az első évben közel ezer ügyfele veheti majd igénybe.
Mosogatógép javítási és karbantartási szolgáltatást kínál októbertől partnereinek az Assist-Trend – jelentette be Bodrogai Ferenc a társaság alapító tulajdonosa, ügyvezetője a Budapest Cleaning Show-n tartott sajtótájékoztatón. A tavaly 7,3 milliárd forintos forgalmat elérő higiéniai szolgáltató új stratégiát hirdetett meg, szakított a pusztán higiéniai termékek értékesítésére alapozó kereskedelmi modellel, és rendszerintegrátorként kínál komplex megoldáscsomagokat szálloda- és vendéglátóipari üzletfeleinek. A higiéniai termékek teljes körén túl így olyan szolgáltatásokat kínál, mint a padozatápolás, a higiéniai szaktanácsadás, az időszakos nagytakarítás, a vízkezelés, a légtisztítás, vagy a munkaerő betanítása és a teljesítmény mérése.
A cél, hogy partnereinek az Assist-Trendről a tisztaság, a tisztításról pedig az Assist-Trend jusson az eszébe – hangsúlyozta Bodrogai Ferenc. Kiemelte: Magyarországon több mint 50 ezer vendéglátóipari egység és közel 3500 szálláshely működik, amelyek döntő részében ipari mosogatógépet használnak, a többségükben nem is egyet. Az ipari mosogatógépek azonban nem csak megkönnyítik, de néha meg is keserítik a HoReCa szektorban dolgozók életét, hiszen a karbantartás hiánya miatt gyakoriak a meghibásodások.
A kemény – vagyis ásványi anyagokat nagyobb koncentrátumban tartalmazó – víz miatt a fűtőszálak, a mosókarok és a fúvókák vízkövesednek, de gyakran tömődnek el a szűrők és a tömítések. Az ipari gépek esetében megkövetelt karbantartással hibák jelentős része kiküszöbölhető volna, ám erre már nem jut figyelem és erő. A napi takarítás, a havi vízkőoldás mellett a féléves karbantartás is szükséges lenne – az Assist-Trend komplex szolgáltatási modelljének az a lényege, hogy a cég szakértői rendszeresen felhívják a figyelmet arra, milyen megoldásokkal tehetik ügyfeleik hatékonyabbá működésüket, hosszabbíthatják meg gépeik élettartamát. A mosogatógépek esetében például nem csupán a rendszeres kapcsolattartás ajánlott, de szükséges lehet vízlágyításra is (a vízkövesedés elkerülésére), vagy internetes mosogatószer adagoló felszerelésére, amelynek segítségével precízebben állítható a gép működése így hatékonyabb lehet a tisztítás és elegendő lehet kevesebb mosogatószer is.
Az Assist-Trend arra számít, hogy új szolgáltatását közel ezer ügyfele veheti majd igénybe a következő évben, a társaság már jövőre több tízmillió forintos árbevétel-növekedést remél a javítási- karbantartási munkákból. Az országos szolgáltatás bevezetéséhez a cég 14 fős szervizcsapatot hozott létre, a központi egység mellett a társasság regionális márkakereskedőinél is képzett szakemberek állnak az ügyfelek rendelkezésére.