Villáminterjú a nyitásról – aki válaszol: Sárvári Krisztina, a Duna Relax Hotel, az Oxigén Family Hotel és a Tündérkert Hotel Noszvaj igazgatója

Az Oxigén Hotel egyik elegáns szobája

Az Utazó magazin a nyitásról kérdezte meg az érintetteket: miként készülnek és mire számítanak annak kapcsán, hogy végre ismét fogadhatnak vendégeket? Aki most válaszol: Sárvári Krisztina, a Duna Relax Hotel, az Oxigén Family Hotel és a Tündérkert Hotel Noszvaj igazgatója.

– Hogyan tervezték a nyitást?

– A ráckevei Duna Relax Hotel szállodánk május 7.-én nyitott, a noszvaji Oxigén Family Hotel és Tündérkert Hotel pedig május 14.-től fogadja a vendégeket.

– Milyen újdonságok várják a vendégeket a szállodanyitáshoz kapcsolódóan?

– A közel féléves kényszerű üzemszünet alatt kisebb-nagyobb karbantartási, felújítási munkákat végeztünk. Talán a legnagyobb változást a Tündérkert Hotelben tapasztalják vendégeink, teljesen megújult a fürdőházunk, bővítettük a kültéri szabadidős program lehetőségeket. Ráckevei szállodánk a megújított négycsillagos minősítésünk mellett, wellness szállodai minősítést kapott. Az Oxigén Hotelben bővített programokkal várjuk a kisebb-nagyobb gyerekeket, de nem felejtkezünk el a szülők szórakoztatásáról, kikapcsolódásáról sem. Célunk a vendégélmény és ezáltal a vendégelégedettség növelése, ezért olyan személyi változásokat hajtottunk végre a szállodákban, olyan pozíciókat hoztunk létre, amely a személyre szabott vendégkiszolgálást segíti elő.

– Miként alakulnak az árak a tavalyi hasonló időszakhoz képest? Lesznek-e akciók?

– Tavaly kicsit később, csak június közepén nyitottunk, ezért nincs közvetlen összehasonításunk, általánosságban elmondható, hogy áraink átlagosan 5 százalékkal emelkedtek. Akciókat nem tervezünk a szó klasszikus értelmében, de a rugalmas árképzésnek köszönhetően folyamatosan változtatjuk árainkat, ezért a kevésbé keresett időszakokban kedvezőbb árakon tudnak foglalni vendégeink, mint a felkapott dátumokon.

– Mennyire sikerült megőrizni, vagy pótolni a személyzetet?

Minden munkatársunkat igyekeztünk megtartani. Igénybe vettük az ágazati bértámogatást, illetve a munkahelyteremtő, munkahelymegtartó támogatásokat. Ennek ellenére néhány munkatársunk a gazdaság más ágazatában keresett és talált munkalehetőséget. A három szállodában összesen tíz betöltetlen pozíciónk volt, amelyek nagyrészére már megtaláltuk új kollégánkat.

– Milyen várakozásaik vannak a nyári forgalommal kapcsolatban?

– Jó szezont várunk, osztom azt a véleményt, hogy idén is van esély a nyári rekordforgalomra a belföldi turizmusban. Bár a májusi foglalásoknál sok a bizonytalanság a vendégek részéről, sokan kivárnak, sokan nem kapták még meg a védettségi igazolványra, amely nélkül nem vehetik igénybe szolgáltatásainkat. Nagyon ránk fér egy jó nyár, hosszú volt a fél éves üzemszünet, mint pszichésen, mind anyagilag megviselt mindenkit. Ugyanakkor napról napra, hétről hétre nő a nyári előfoglalások száma szállodáinkban, így joggal vagyok optimista.

émz

hirdetés