40 ezren az Utazás kiállításon

hirdetés

A potenciális érdeklődők súlya fogalom alatt a közlemény fogalmazói azokat az (egyéni és szakmai) látogatókat értik, akik nem csupán általánosságban érdeklődnek egy-egy program vagy szolgáltatás iránt, hanem konkrét ajánlattal távoznak.

A kiállítás tükrözte a turisztikai trendeket: a látogatók többsége a hazai ajánlatokat kereste. Emellett sikeresnek értékelték a rendezvényt a külföldi kiállítók is. Többségük már most bejelentette: jövőre az ideinél nagyobb alapterületen kíván megjelenni az eseményen. „Figyelembe véve a nemzetközi, különösen az európai trendeket, az idei Utazás jó alapot jelentett a jövőbeni építkezéshez” – fogalmazott a zárónapon Rafay János, az Utazás kiállítás igazgatója.

Az MT Zrt. a kiállítás szakmai programjának keretében mutatta be 2015-2017-es marketingtervét. Az eseményen dr. Faragó Péter a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója kiemelte: Magyarország számára most először lehetséges, hogy turisztikai marketingtevékenységre uniós forrást szerezzen. Ezeknek a forrásoknak rendkívüli szerepe lehet Magyarország külföldi népszerűsítésében: a következő három évben ugyanis több mint 8 milliárd forint hívható le erre a célra. (Horváth Gergely az MT Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese a világ turisztikai piacán egyre fokozódó versenyhelyzet miatt különösen fontosnak nevezte a turisztikai ágazat szereplőivel való együttműködés erősítését.

Jól sikerült a kiállítás két díszvendégeinek bemutatkozása – áll a közleményben. Székesfehérvár dekoratív, egyedi koncepció alapján épített standjánál a négy nap alatt több ezren megfordultak. Románia standján – köszönhetően a számos társkiállítónak is – átfogó képet kaphattak a látogatók az utazási lehetőségekről és az ország kínálta látványosságokról.

A kiállítás legnagyobb attrakciója az a hatalmas Magyarország térkép volt, amely egymillió LEGO-kockából készült. Az országban még nem épült ekkora LEGO-térkép, összesen 180 négyzetméteren. Felkerült rá az ország tíz jelentős látványossága: a Tihanyi Bencés Apátság, a Szent István Bazilika, a hortobágyi Kilenclyukú híd, a Debreceni Református Nagytemplom, a Pannonhalmi Apátság, a karcagi szélmalom, a pécsi Dzsámi, a fehérvári Országalma, a gyulai vár, valamint Tokaj jelképei a boros hordók és egy palack aszú – mind LEGO kockából.

A trópusi növényekkel dekorált, színes Afrika-területen az A Pavilon 101-es standján 15 afrikai ország és 25 kiállító mutatkozott be, 570 négyzetméteren.

Legyél az első hozzászóló "40 ezren az Utazás kiállításon" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*