5 kérdés, 5 válasz – és aki felel: Boldizsár Zoltán, a Service 4 You Hospitality Management Kft. ügyvezető igazgatója

Azt reméljük, hogy talán március közepére a vidéki szállodáinkban megjelenhetnek az első belföldi vendégek – mondta Boldizsár Zoltán a Service 4 You Hospitality Management Kft. ügyvezető igazgatója.

1. Mit terveznek, mit várnak 2021-től?

Rengeteg dolgunk van az üzemszünetek ellenére is. A szállodák újranyitása előtti tevékenységek – felújítások, felkészítés a nyitásra, biztonsági intézkedések újragondolása, új S4Y házak piacra léptetése – mellett más tevékenységet is folytatunk: a turisztikai tanácsadás területén is látunk el feladatokat. Terveink ugyan vannak, de nem bocsátkozom jóslásokba, inkább csak reménykedem, hogy mihamarább újranyithatjuk szállodáinkat és ismét tehetjük azt, amihez igazán értünk!

2. Mikorra várja, hogy a belföldi utazás újraindul Magyarországon?

Különböző időpontokról lehetett a közelmúltban kormányzati szereplőktől hallani, azután a szakmai szövetségünk elnökének tájékoztatása egy ennél korábbi várható időpontról szólt, nevezetesen arról, hogy várhatóan Pünkösdre nyithatnak a szállodák. Ez a nyilatkozat visszavonásra került. Nos, ennek tükrében ember legyen a talpán, aki meg tudja mondani, hogy mi várható… Mi azt reméljük, hogy talán március közepére a vidéki szállodáinkban megjelenhetnek az első belföldi vendégek.

3. Mikorra várja a külföldi turisták magyarországi megjelenését, a budapesti turizmus újraindulását?

Leghamarabb nyár elején számítok arra, hogy Budapesten megjelenhetnek a külföldi turisták.

4. Felújítások, programok és ajánlatok kapcsán mivel készülnek a belföldi és a külföldi turizmus újraindulására?

Kivétel nélkül, minden házunkban elkészültek azok a hiánypótló felújítások, korszerűsítések, amelyekre 2020 előtt nem került sor. Kivételesen nagy hangsúlyt fektetünk a biztonságra és az egészségre, ezt igyekszünk házanként is hangsúlyozni. Programjaink régiónként változóak, egyben azonban megegyeznek: igyekszünk a környezetünkben lévő attrakciókra építeni és a helyi vállalkozásokkal együttműködve kialakítani ajánlatainkat.

5. Ön szerint az utazási szolgáltatók elvárnak-e friss pcr tesztet, vagy oltási igazolást az ügyfeleiktől, vendégeiktől?

Ha a kérdés arra vonatkozik, hogy mi szállodások elvárunk-e ilyet, akkor erre a válaszom az, hogy nem. Ilyen intézkedésre véleményem szerint csak akkor kerülhet sor, ha erről rendelet születik. Addig is annyit tehetünk, hogy a szállodáinkban és a központunkban dolgozó munkatársaink egészségére maximálisan odafigyelünk, csak egészséges kollégák kerülhetnek közvetlen kapcsolatba vendégeinkkel, akiket már nagyon várunk vissza szállodáinkba!

é.m.z.