Mi is beszámoltunk róla, hogy Ferihegyen káoszt okozott, az utasok között pedig felháborodást az Emirates járatának törlése, illetve másnapi késése. Közreadtuk dr. Salamon András szakértő ügyvéd véleményét az utasok jogi lehetőségeiről is, mely mind e konkrét esetre, mint általánosan érvényes lehet hasonló helyzetekben. Az Emirates az alábbi közleményt jelentette meg:
„Az Emirates 2015. február 8-i és 2015. február 9-i, EK112-es, Budapestről Dubaiba közlekedő járata technikai okok miatt késéssel szállt fel a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, amely problémát a légitársaság azonnali beavatkozással kezelt. A 2015. február 8-i EK112-es járatát törölte a légitársaság, és a járat indulását 2015. február 9., 15.05 órára módosította. A járat végül 2015. február 9-én, 22.55 órakor szállt fel a budapesti repülőtérről.
Az érintett utasok számára a légitársaság éjszakára szállodai ellátást biztosított, illetve alternatív utazási lehetőséget más európai városokból. A Dubaiból tovább utazó utasoknak segítséget nyújtott az utazás folytatásának megszervezésében, és lehetőséget biztosított arra is, hogy felvegyék a kapcsolatot az Emirates-szel, hogy a megszakított utazás miatt jóváírást kapjanak az esetlegesen felmerült költségeikre. Az Emirates elnézést kér az okozott kellemetlenségért. Az utasaink és a munkatársaink biztonsága a legfontosabb a számunkra, és e téren nem ismerünk kompromisszumot.”
Legyél az első hozzászóló "Kárpótolja utasait az Emirates" című cikkhez