Magyarország és a hazai turizmus ismét újabb rangos elismerést kapott Kínából. A terjedő koronavírus kapcsán ésszerű döntést hozott a kínai nemzeti turisztikai díj (National Tourism Fashion Awards) szervezőbizottsága – írta a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A kínai utazási szakma és a helyi turisztikai szakemberei számára meghatározó jelentőséggel bíró díj szervezői idén a korábbi fényűző gála helyett online díjátadót szerveztek, amelyre 2020. február 28-án került sor – írták. A korábban 15 egymást követő évben kiosztott díj rangos elismerése azoknak az országoknak és turisztikai desztinációknak, szervezeteknek (légitársaságok, utazási irodák) és látnivalóknak, ahova évről évre egyre több kínai utazik.
A Magyar Turisztikai Ügynökség nevében Yao Yao országspecialista kapcsolódott be az online díjátadóba és vette át a Magyarországnak megítélt „Top 10 Culture Tourism Destination” és a „Top 10 Most Popular Destination” díjakat. Érdekesség, hogy az online díjátadót több mint 22 000 turisztikai szakember látta Kínában.