2026-ban lesz 100 éve, hogy megalapították a Lufthansa légitársaságot, a vállalat pedig ezt a jubileumi évfordulót alkalomnak tekinti arra, hogy alapjaiban újratervezze a fedélzeti élményt. Jön a FOX, azaz a Future Onboard Experience program a hosszú távú járatokon.
„Csak a következő tizenkét hónapban több mint 70 millió eurót fektetünk be új Future Onboard Experience (FOX) programunkba. Arra építünk, ami az elmúlt 100 évben mindig is jellemezte társaságunkat: figyelmes és egyedülálló vendéglátók vagyunk a felhők felett.” – mondta Jens Ritter, a Lufthansa Airlines vezérigazgatója.
A FOX segítségével felülvizsgálják az összes fedélzeti szolgáltatási elemet és folyamatot, ami jelentősen javítja a hosszú távú járatok teljes utazási élményét – az Economy, Premium Economy, Business és First Class osztályokon. A FOX az egyéni kívánságok teljesítését, a nagyobb rugalmasságot, a kényelmet és a prémium minőséget jelenti.

A Business Class-on a FOX-szal a vendégek a jövőben rugalmasan választhatják ki második étkezésüket – pontosan akkor, amikor nekik megfelel. Ez a koncepció változatos választékot kínál sós és édes ételek, snackek és meleg ételek közül. De az Economy és Premium Economy Class élménye is egyénibbé válik: a jövőben a vendégek két helyett három étkezési lehetőség közül választhatnak.
A Lufthansa még nagyobb hangsúlyt fektet a prémium szolgáltatásokra: jobb minőségű textíliákat, teljesen új étkészletet ígér mind a négy osztályon. A FOX bevezetése 2026 tavaszán várható.
