A második negyedévben a Lufthansa Csoport bevételei 9,4 milliárd euróval, mintegy 17 százalékkal meghaladták az előző évi értéket.
Az üzemi eredmény 1,1 milliárd euróra nőtt, és ezzel csaknem megháromszorozódott. Ez 11,6 százalékos működési árrésnek felel meg, és új rekordot jelent a Lufthansa Csoport második negyedéves eredményéhez képest. A nettó eredmény szintén új csúcsot ért el 881 millió euróval.
A légi utazás iránti nagy globális kereslet a csoport utasforgalmi légitársaságainál az utasszám jelentős növekedéséhez vezetett. Január és június között a légitársaságok több mint 55 millió utast fogadtak a fedélzetükön, ami 30 százalékos növekedést jelent a 2022-es év azonos időszakához képest. Csak a második negyedévben 33,3 millió utas repült a csoport légitársaságaival.
A Lufthansa Csoport utasszállító légitársaságai az első félév során folyamatosan bővítették a kínálatot. Az első hat hónapban 19 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakát, de még mindig 21 százalékkal maradt el a válság előtti szinttől.