A Formálási tanács (Rat für Formgebung) kitüntette a Német Turisztikai Hivatal (DZT) 2019-es évi „30 éve omlott le a fal” digitális kampányát a híres German Design Award 2021 díjjal.
A szakmai zsűri az „Úticél Németország nagyhatású akcióját 30 évvel a fal leomlása után” a Special Mention-kitüntetéssel díjazta az Excellent Communications Design – Integrated Campaigns and Advertising kategóriában.
Az „Úticél Németország – 30 évvel a fal leomlása után” kampány középpontjában egy egész Németország turisztikai kínálatát átfogó reprezentatív összefoglaló állt, amely az újraegyesítés óta eltelt 30 évben folyamatosan nőtt és egyre feljebb kúszott a nemzetközi vendégek közkedveltségi skáláján. A kampány magjához tartozott 10 ország 20 véleményvezérének (Influencer) élő beszámolója, akik 2019. július és szeptembere között 20 németországi helyszínt fedeztek fel és erről beszámoltak Instagram-csatornájukon. Annak érdekében, hogy ezek a történetek hosszú távon elérhetőek maradjanak, a DZT saját weboldalán Story Wall falat hozott létre a véleményvezérek számára. Összesen 389 cikk született világszerte, amelyek 88,7 millió megjelenést és kereken 720 ezer kattintást eredményeztek.
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke úgy fogalmazott:
„A German Design Award visszatükrözi a nemzetközi marketingünk sikeres fokuszálását a digitális kommunikációs eszközökre. A Covid-19 kihívásokkal teli időszakában pont, hogy kiemelten fontos a folytonos és minőségi márkafellépés.